Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ass.rektor på barneskolen skal ut i fødseslpermisjon om ca 14 dager. Jeg har samarbeidet en del med henne og vi har en god dialog. Jeg kunne tenke meg å gi en liten oppmerskonhet når hun går ut permisjon, men hva?

Et babyplagg synes jeg kanskje blir lit for personlig, vi har jo kun jobbet sammen på det faglige planet. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355818-f%C3%B8dselsbarselgave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sprøyyyyyyyt

Endelig kan hun begynne å drikke igjen, hva med en flaske whisky, eller vin om hun foretrekker det.

Endelig kan hun begynne å drikke igjen??? Hahahaaaaaaaa blir vel noen mnd til det om hun skal fullamme! Ikke alle liker å drive å pumpe seg for å la noen passe ungen...

Jeg smakte ikke en dråpe før ungen var vel ett år gammel!

Men men, folk er jo så forskjellige.

Og ikke alle liker alkohol så... tenk om rektor er avholds og med i indremisjonen, da blir det jo helt feil med alkoholisk gave!

Blomster er alltid på sin plass. Jeg syns ikke babygave er for personlig,

det har jeg selv fått av mine kolleger og satte mer pris på det enn blomster. Hva skal jeg med blomster liksom, de bare visner... babyklær får man aldri nok av :)

Endelig kan hun begynne å drikke igjen??? Hahahaaaaaaaa blir vel noen mnd til det om hun skal fullamme! Ikke alle liker å drive å pumpe seg for å la noen passe ungen...

Jeg smakte ikke en dråpe før ungen var vel ett år gammel!

Men men, folk er jo så forskjellige.

Og ikke alle liker alkohol så... tenk om rektor er avholds og med i indremisjonen, da blir det jo helt feil med alkoholisk gave!

Blomster er alltid på sin plass. Jeg syns ikke babygave er for personlig,

det har jeg selv fått av mine kolleger og satte mer pris på det enn blomster. Hva skal jeg med blomster liksom, de bare visner... babyklær får man aldri nok av :)

Takk for innspill.

Hvis du synes noe til babyen blir litt for personlig, må det jo bli noe til moren - og da spørs det hvor godt du kjenner henne. Parfymerivarer som en eller annen krem er vel standard, men sånt hadde ikke jeg klart å kjøpe fordi jeg har så liten peiling.

Kalender for 2011 med babybilder?

Det finnes jo babyting som ikke er så personlige som klær - og som er lette å bytte - f.eks. en pekebok. Men jeg vet ikke om hun har barn fra før og huset fullt av denslags.

Det fantes noen humorbøker om barn, f.eks. Mors lille sleipe, men alle jeg kom på i farten, er utsolgt fra forlaget.

Hvis du synes noe til babyen blir litt for personlig, må det jo bli noe til moren - og da spørs det hvor godt du kjenner henne. Parfymerivarer som en eller annen krem er vel standard, men sånt hadde ikke jeg klart å kjøpe fordi jeg har så liten peiling.

Kalender for 2011 med babybilder?

Det finnes jo babyting som ikke er så personlige som klær - og som er lette å bytte - f.eks. en pekebok. Men jeg vet ikke om hun har barn fra før og huset fullt av denslags.

Det fantes noen humorbøker om barn, f.eks. Mors lille sleipe, men alle jeg kom på i farten, er utsolgt fra forlaget.

Takk for gode forslag. Dette er hennes første barn, så pekebok eller kalender var en god ide.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...