Gå til innhold

Hva synes dolkvinnene om dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

26

• Mrs D

12

• morsan

11

• Holmes

10

Mest aktive i denne tråden

Nå er ikke jeg kvinne, men jeg støtter Barnes 100%. Synes det er altfor mange pinglete gutter som avlyser viktige ting pga en fødsel. Som regel flyr vi bare i veien på fødestuene likevel. Vi føler oss bare dumme og hjelpeløse. Nei, bedre å komme dit når ungen først har kommet ut.

I helga viste jeg junior artiklene om han Viking-spilleren som må forlate Tippeligaen i skam pga. fyll, i håp om at det virker forebyggende. Nå har jeg et nytt emne i serien "ting du ikke skal gjøre når du blir stor".

Men altså - Barnes har jo sett seks fødsler tidligere, mens Liverpool ikke vinner så ofte at det gjør noe, så det må være greit...

Nå er ikke jeg kvinne, men jeg støtter Barnes 100%. Synes det er altfor mange pinglete gutter som avlyser viktige ting pga en fødsel. Som regel flyr vi bare i veien på fødestuene likevel. Vi føler oss bare dumme og hjelpeløse. Nei, bedre å komme dit når ungen først har kommet ut.

Jeg glemte å si at Barnes støtter feil lag, og at det er prinsippet jeg er enig med ham i.

ShitDiddelyDo

I helga viste jeg junior artiklene om han Viking-spilleren som må forlate Tippeligaen i skam pga. fyll, i håp om at det virker forebyggende. Nå har jeg et nytt emne i serien "ting du ikke skal gjøre når du blir stor".

Men altså - Barnes har jo sett seks fødsler tidligere, mens Liverpool ikke vinner så ofte at det gjør noe, så det må være greit...

''Men altså - Barnes har jo sett seks fødsler tidligere, mens Liverpool ikke vinner så ofte at det gjør noe, så det må være greit...''

Jaja. Gni det inn. Men det går framover nå! :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja, det eneste menn kan bidra med på fødestua er vel egentlig å være i veien.

Ikke at jeg er noen ekspert - men jeg har sett bilder. Isj - hva ikke kvinner tror folk vil se ...

ShitDiddelyDo

Siden du nå er så godt igang med word-dokumenetet ditt med oversikt over DOLere, regner jeg med at svaret mitt er overflødig..

Men for sikkerhets skyld: Rystende lesning :-(

''Men for sikkerhets skyld: Rystende lesning :-(''

Da skriver jeg opp et nytt punkt på deg.

Augustia: Chelsea-fan, men det tar 20 timer før hun får med seg resultatet.

Ja, det eneste menn kan bidra med på fødestua er vel egentlig å være i veien.

Ikke at jeg er noen ekspert - men jeg har sett bilder. Isj - hva ikke kvinner tror folk vil se ...

''Ikke at jeg er noen ekspert - men jeg har sett bilder. Isj - hva ikke kvinner tror folk vil se''

Jeg er enig med Otto Jespersen: "Etter at du som mann blir tvunget til å se kona føde, så er sexlivet ditt ødelagt for flere år fremover..."

''Men altså - Barnes har jo sett seks fødsler tidligere, mens Liverpool ikke vinner så ofte at det gjør noe, så det må være greit...''

Jaja. Gni det inn. Men det går framover nå! :)

Ja, målsettingen har vel blitt justert fra medalje til å holde plassen, så det burde gå bra.

Forøvrig - hvis hun har tre unger med fyren fra før, burde hun egentlig vite bedre enn å føde på en kampdag.

Ja, målsettingen har vel blitt justert fra medalje til å holde plassen, så det burde gå bra.

Forøvrig - hvis hun har tre unger med fyren fra før, burde hun egentlig vite bedre enn å føde på en kampdag.

''Forøvrig - hvis hun har tre unger med fyren fra før, burde hun egentlig vite bedre enn å føde på en kampdag''

Dagens beste (og viktigste) kommentar.

''Ikke at jeg er noen ekspert - men jeg har sett bilder. Isj - hva ikke kvinner tror folk vil se''

Jeg er enig med Otto Jespersen: "Etter at du som mann blir tvunget til å se kona føde, så er sexlivet ditt ødelagt for flere år fremover..."

Du trenger da ikke se noe i den enden. Det slipper til og med vi som føder, heldigvis.

Jeg er veldig glad de ikke kommer ut av brystet eller et annet sted der man vanskelig kan unngå å se åpningsseremonien.

Annonse

ShitDiddelyDo

Du har en herlig innstilling! :)

*LOL*

Tør du å ta den til laban-poden?

ShitDiddelyDo

Jo, men jeg forstår ikke hvorfor de også vil ødelegge sexlivet til de som ikke engang er skyld i graviditeten ved å vise fram bilder. ;)

Det sies at mange kvinner skammer seg over egen kropp, dekker seg til og står i verre, men det gjelder ikke i disse minuttene.

*LOL*

Tør du å ta den til laban-poden?

Merkelig nok har han veldig liten sans for humor som går på bekostning av Liverpool.

Men han var jo i strålende humør etter to Torres-scoringer i går, så en vet aldri...

Jo, men jeg forstår ikke hvorfor de også vil ødelegge sexlivet til de som ikke engang er skyld i graviditeten ved å vise fram bilder. ;)

Det sies at mange kvinner skammer seg over egen kropp, dekker seg til og står i verre, men det gjelder ikke i disse minuttene.

Ja, bilder kan de spare seg. Også de bildene av de slimete babyene som akkurat har kommet ut. Jeg er ikke interessert, jeg synes de er stygge. Alle sammen. Jeg skjønner at foreldre synes det er vakkert, men jeg foreslår at de ser på de bildene når de er alene.

Det samme gjelder for øvrig bildene fra tante Olgas 70-årslag. Jeg ser heller maling tørke!

''Som regel flyr vi bare i veien på fødestuene likevel. Vi føler oss bare dumme og hjelpeløse. Nei, bedre å komme dit når ungen først har kommet ut.''

Minner meg om en kompis som blei far for første gang for noen år siden. Han var med under fødselen som foregikk på fylkets nye og flotte fødeavdeling. I forbindelse med åpninga av den nye avdelingen gjorde lokalradioen et innslag der de blant annet intervjua mammaene på barselavdelingen.

Da turen kom til kona hans fikk ho spørsmålet: "Var det en god støtte å ha mannen din med på fødselen?"

Svaret kom kontant og bjeffende på direkte sending: NEI, IKKE I DET HEILE TATT!!!!"

''Som regel flyr vi bare i veien på fødestuene likevel. Vi føler oss bare dumme og hjelpeløse. Nei, bedre å komme dit når ungen først har kommet ut.''

Minner meg om en kompis som blei far for første gang for noen år siden. Han var med under fødselen som foregikk på fylkets nye og flotte fødeavdeling. I forbindelse med åpninga av den nye avdelingen gjorde lokalradioen et innslag der de blant annet intervjua mammaene på barselavdelingen.

Da turen kom til kona hans fikk ho spørsmålet: "Var det en god støtte å ha mannen din med på fødselen?"

Svaret kom kontant og bjeffende på direkte sending: NEI, IKKE I DET HEILE TATT!!!!"

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...