Gå til innhold

Hva synes dolkvinnene om dette?

Anbefalte innlegg

Regner med at det hagler med kule kommentarer her, men jeg gidder ikke å lese gjennom alt.

Jeg synes det er veldig egoistisk gjort. En ting er om han ikke vil være med inne på selve fødestua, men hva hvis noe går galt? Jeg synes en far i det minste bør finnes i nærheten i beredskap, men jeg må si at jeg synes det høres fryktelig ensomt og trist ut å gå gjennom en fødsel alene mens en vet at faren har valgt å heller dra på fotballkamp enn å være tilstede når et av barna hans kommer til verden. Jeg ville blitt så utrolig skuffet hvis det var meg.

Det var dagens lille moralske finger fra meg. Nå går jeg og ser om jeg finner en mindre seriøs tråd.

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

26

• Mrs D

12

• morsan

11

• Holmes

10

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Regner med at det hagler med kule kommentarer her, men jeg gidder ikke å lese gjennom alt.

Jeg synes det er veldig egoistisk gjort. En ting er om han ikke vil være med inne på selve fødestua, men hva hvis noe går galt? Jeg synes en far i det minste bør finnes i nærheten i beredskap, men jeg må si at jeg synes det høres fryktelig ensomt og trist ut å gå gjennom en fødsel alene mens en vet at faren har valgt å heller dra på fotballkamp enn å være tilstede når et av barna hans kommer til verden. Jeg ville blitt så utrolig skuffet hvis det var meg.

Det var dagens lille moralske finger fra meg. Nå går jeg og ser om jeg finner en mindre seriøs tråd.

Mindre seriøs enn denne? Jojo.

Jeg tror for øvrig denne kvinnen visste hvem hun giftet seg med, så det at han tok turen til Anfield var nok helt greit for henne. ;)

Mindre seriøs enn denne? Jojo.

Jeg tror for øvrig denne kvinnen visste hvem hun giftet seg med, så det at han tok turen til Anfield var nok helt greit for henne. ;)

Hm, den Eidsvåg-tråden kan kanskje være noe, men det var ikke mye som fristet her nå *s*

Ja, jeg vet ikke. Mulig hun syntes det var helt greit. Jeg kan bare snakke for meg selv, men i min bok er det en utilgivelig ting å gjøre. Jeg hadde levert inn skilsmissepapirene så fort epiduralen slapp taket, tror jeg.

ShitDiddelyDo

Hm, den Eidsvåg-tråden kan kanskje være noe, men det var ikke mye som fristet her nå *s*

Ja, jeg vet ikke. Mulig hun syntes det var helt greit. Jeg kan bare snakke for meg selv, men i min bok er det en utilgivelig ting å gjøre. Jeg hadde levert inn skilsmissepapirene så fort epiduralen slapp taket, tror jeg.

På den annen side hadde du sannsynligvis ikke giftet deg med den mannen i utgangspunktet, og hvis du hadde gjort det, uten å være klar over hans lettere fanatisme, hadde du vært ganske blind. ;)

Det slår meg at to viktige elementer manglet i saken her: Vi vet ikke om han faktisk rakk tilbake til sykehuset igjen innen barnet tittet ut, og vi vet ikke hva kona hans faktisk sa til dette.

Det kan godt være at fødselen var i startgropa, og at kona sa "bare stikk avgårde og se kampen så lenge, dette kommer sikkert til å ta litt tid".

Selv ba jeg mannen om å dra hjem og få seg litt søvn på et tidspunkt da fødselen trakk i langdrag, for å si det sånn.

En fotballkamp kan heller ikke sees i opptak, sånn i realiteten, og gårsdagens kamp var vakker for en Liverpool-supporter. Dette har han venta på lenge.

Ungen kommer derimot ut slimete og jævlig og langt fra vakker, så han tjener jo ingenting på å se fyren før han er vaska uansett.

''Ungen kommer derimot ut slimete og jævlig og langt fra vakker, så han tjener jo ingenting på å se fyren før han er vaska uansett.''

Som jeg sa.. Er ikke for babyens skyld far er med under fødselen ;)

:..og... jeg tror ikke du er moden for farsrollen, så sikkert like godt å la være å bli pappa ;-P

Annonse

ShitDiddelyDo

''Ungen kommer derimot ut slimete og jævlig og langt fra vakker, så han tjener jo ingenting på å se fyren før han er vaska uansett.''

:..og... jeg tror ikke du er moden for farsrollen, så sikkert like godt å la være å bli pappa ;-P

Jeg er moden nok, men ikke lysten. :) Det er min modenhet som gjør at jeg ikke har lyst. ;)

Gjest sjøstjerna

Det slår meg at to viktige elementer manglet i saken her: Vi vet ikke om han faktisk rakk tilbake til sykehuset igjen innen barnet tittet ut, og vi vet ikke hva kona hans faktisk sa til dette.

Det kan godt være at fødselen var i startgropa, og at kona sa "bare stikk avgårde og se kampen så lenge, dette kommer sikkert til å ta litt tid".

Selv ba jeg mannen om å dra hjem og få seg litt søvn på et tidspunkt da fødselen trakk i langdrag, for å si det sånn.

''Selv ba jeg mannen om å dra hjem og få seg litt søvn på et tidspunkt da fødselen trakk i langdrag, for å si det sånn.''

Skjønner godt den der. Min mann sovnet selv på fødestua. Og jeg var glad til. Så slapp jeg "stresse" med å skulle ha effektive rier sånn at dette skulle gå fort...

Gjest sjøstjerna

'' Er ikke for babyens skyld far er med under fødselen ;)''

Riktig.

Ved første fødsel var barnefar særlig kjærkommen å ha med. Han snakket min sak, dersom jeg ikke orket det selv.

Gjest ingen nick

''Selv da programleder Richard Keyes annonserte at fødselen var et faktum, valgte Barnes å bli.''

Barnet ble født under sendingen som Barnes kommenterte.

Gjest segunda

1) Jeg har sluttet å få barn for lengst.

2) Jeg ville aldri ha forelsket meg i en mann som er fotballfantatiker.

3) Jeg aner ingenting hva hans kone mener om dette.

4) Jeg er ikke hans kone.

ERGO: Jeg har nøyaktig ingen mening om dette og synes dette er mindre interessant enn hva Carl I. Hagen spiser til middag.

''Selv da programleder Richard Keyes annonserte at fødselen var et faktum, valgte Barnes å bli.''

Barnet ble født under sendingen som Barnes kommenterte.

Åja. Jeg skumleste bare saken. Men uansett: Det som virkelig er relevant i forhold til dette, er hvorvidt kona syntes det var greit eller ikke.

Annonse

1) Jeg har sluttet å få barn for lengst.

2) Jeg ville aldri ha forelsket meg i en mann som er fotballfantatiker.

3) Jeg aner ingenting hva hans kone mener om dette.

4) Jeg er ikke hans kone.

ERGO: Jeg har nøyaktig ingen mening om dette og synes dette er mindre interessant enn hva Carl I. Hagen spiser til middag.

''2) Jeg ville aldri ha forelsket meg i en mann som er fotballfantatiker.''

Åååå TILTREDES!

Det viser hva han anser som viktigst der og da. En fødsel - som han sikkert har sett før, eller en unik fotballkamp han aldri får se igjen live.

Men begge deler kan sees i opptak. :)

Jeg tviler på at han synes fotball er viktigere enn egne barn, men det går an å ha to tanker i hodet på en gang. Jeg for min del, som ikke har barn, ei heller har lyst på barn, synes derimot fotball er betydelig viktigere enn barn. :)

''En fødsel - som han sikkert har sett før, eller en unik fotballkamp han aldri får se igjen live.''

dette barnet blir bare født én gang - Liverpool kommer til å vinne flere fotballkamper.

''En fødsel - som han sikkert har sett før, eller en unik fotballkamp han aldri får se igjen live.''

dette barnet blir bare født én gang - Liverpool kommer til å vinne flere fotballkamper.

''Liverpool kommer til å vinne flere fotballkamper.''

Derom strides de lærde!

Nå er ikke jeg kvinne, men jeg støtter Barnes 100%. Synes det er altfor mange pinglete gutter som avlyser viktige ting pga en fødsel. Som regel flyr vi bare i veien på fødestuene likevel. Vi føler oss bare dumme og hjelpeløse. Nei, bedre å komme dit når ungen først har kommet ut.

''Som regel flyr vi bare i veien på fødestuene likevel. Vi føler oss bare dumme og hjelpeløse.''

Visse av dere er vel så svimete, etter hva jeg forstår, at den eneste grunnen til at dere bør være tilstede er at dere skal skjønne alt det hun har gått gjennom for å sette en arving til verden. ;-) Hvis ikke kan dere jo risikere å tro at det var en "walk in the park".

''Som regel flyr vi bare i veien på fødestuene likevel. Vi føler oss bare dumme og hjelpeløse.''

Visse av dere er vel så svimete, etter hva jeg forstår, at den eneste grunnen til at dere bør være tilstede er at dere skal skjønne alt det hun har gått gjennom for å sette en arving til verden. ;-) Hvis ikke kan dere jo risikere å tro at det var en "walk in the park".

'' Hvis ikke kan dere jo risikere å tro at det var en "walk in the park".''

Det har jeg jo hevdet før, og det står jeg ved. Damer har lav smerteterskel og de er generelt noen dramaqueens, så de lager mye mer ut av det enn nødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...