Gå til innhold

Hva synes dolkvinnene om dette?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Åja. Jeg skumleste bare saken. Men uansett: Det som virkelig er relevant i forhold til dette, er hvorvidt kona syntes det var greit eller ikke.

Og hun syntes selvfølgelig det var greit. Du gifter deg ikke med Barnes uten å vite hva du får. :)

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

26

• Mrs D

12

• morsan

11

• Holmes

10

Mest aktive i denne tråden

'' Hvis ikke kan dere jo risikere å tro at det var en "walk in the park".''

Det har jeg jo hevdet før, og det står jeg ved. Damer har lav smerteterskel og de er generelt noen dramaqueens, så de lager mye mer ut av det enn nødvendig.

http://www.seher.no/836697/dagfinn-lyngbo-gjennomgikk-fodsel

'' Hvis ikke kan dere jo risikere å tro at det var en "walk in the park".''

Det har jeg jo hevdet før, og det står jeg ved. Damer har lav smerteterskel og de er generelt noen dramaqueens, så de lager mye mer ut av det enn nødvendig.

...akkurat som menn hyler opp om hvor vondt det gjør å få en skarve skotupp i balla...;-)

(ja og jeg har -også_ sagt dette før...*S*)

'' Er ikke for babyens skyld far er med under fødselen ;)''

Riktig.

Ved første fødsel var barnefar særlig kjærkommen å ha med. Han snakket min sak, dersom jeg ikke orket det selv.

Akkurat!

Jeg fikk f.eks. tilbud om lystgass når jeg fødte tredje gang.. Jeg takka nei først fordi mamma hadde fortalt meg at hun ble så kvalm av lystgass når hun fødte. Når pressriene kom kjente jeg at jeg MÅTTE ha lystgassen for å kunne puste riktig, men jeg greide ikke å formidle dette til jordmor siden jeg ikke greide å snakke der og da.. Jeg fikk sett på eksen og på lystgassen, og siden han kjenner meg så visste han hva jeg ville ;) Tror jeg ville følt meg veldig alene og bortkommen uten å ha pappaen der... Det er jo slik at man blir mye alene under fødselen også, og da er det godt å ha en å støtte seg til.

Annonse

På den annen side hadde du sannsynligvis ikke giftet deg med den mannen i utgangspunktet, og hvis du hadde gjort det, uten å være klar over hans lettere fanatisme, hadde du vært ganske blind. ;)

Det er sant. Det hender jeg har mareritt om at jeg bor sammen med en fotballgærning. Grusomme, grusomme mareritt.

Hm, den Eidsvåg-tråden kan kanskje være noe, men det var ikke mye som fristet her nå *s*

Ja, jeg vet ikke. Mulig hun syntes det var helt greit. Jeg kan bare snakke for meg selv, men i min bok er det en utilgivelig ting å gjøre. Jeg hadde levert inn skilsmissepapirene så fort epiduralen slapp taket, tror jeg.

Jeg kommer til å starte en veldig spennende og actionfylt tråd snart. Bare følg med.

Jeg kommer til å starte en veldig spennende og actionfylt tråd snart. Bare følg med.

Bra cathlin. Du er nå bra omtenksom, du.

Hvis du ikke kommer på noe kan jeg lage en om hva i heiteste man skal servere til ti pers som er sære i kosten, men forskjellig sære såklart.

Bra cathlin. Du er nå bra omtenksom, du.

Hvis du ikke kommer på noe kan jeg lage en om hva i heiteste man skal servere til ti pers som er sære i kosten, men forskjellig sære såklart.

Da får du foreslå at alle tar med sin egen lille, sære rett og deler med de andre særingene.

Da får du foreslå at alle tar med sin egen lille, sære rett og deler med de andre særingene.

Ja! Jeg tipper at veganeren blir happy hvis han får noen godbiter av atkinseren.

Det er jo ingen som spiser normal mat lenger! Det er atkins og fedon og veganere og vanlige vegetarianere og halal og fandens oldemor alle veier.

Annonse

Ja! Jeg tipper at veganeren blir happy hvis han får noen godbiter av atkinseren.

Det er jo ingen som spiser normal mat lenger! Det er atkins og fedon og veganere og vanlige vegetarianere og halal og fandens oldemor alle veier.

Da vet jeg ikke.

Luft og kjærlighet?

Før i tida, når vi var unge og blakke(re), var det ikke uvanlig at man ble bedt om å ta med egen vin i selskaper. Nå høres det ut som om tiden er moden for å be gjestene ta med egen mat, og så kjøper du inn ekstra mye vin istedet! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...