Gå til innhold

Levende drømmer

Anbefalte innlegg

Gjest Drømmegurine
Skrevet

Jeg har av og til noen veldig rare drømmer. Dvs. jeg er egentlig våken men klarer ikke "våkne"! Høres merkelig ut, men følelsen er helt merkelig! Feks.:

Jeg sovner i godstolen, og hører at noen sitter ved siden av meg. Jeg prøver åpne øynene, men er så trett at det lar seg bare ikke gjøre. Jeg hører også at det er mange som prater, og irriterer meg på at jeg ikke har slått av tv'n. Personen ved siden av meg er ubehagelig, og jeg prøver tappert å "våkne", vil så gjerne åpne øynene og se hvem dette er. Men nei, jeg er stuptrett og får bare ikke opp øynene, og jeg kan love at jeg prøver hardt!

Når jeg så endelig våkner og får opp øynene, er tv'en av og ingen ved siden av meg. Jeg er like alene som når jeg sovnet.

Slike drømmer har jeg hatt mange ganger oppover livet mitt, men denne gangen var den veldig sterkt "levende". Det rare er jo at jeg er på en måte våken og prøver forstå det rundt meg, prøver å åpen øynene men får det ikke til!

Noen som intresserer seg for drømmer her, og vet hvilken "modus" vi er i når vi opplever dette? Er det mange som drømmer på denne måten, eller som har et tips om å tyde drømmene våre?

Jeg er sykemeldt for å ha "møtt veggen" og går gjennom en del ting fra barndommen. Kanskje det rett og slett er normalt å rote litt i min situasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...