Gå til innhold

Nytt syn på Bjørn Eidsvåg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg orker ikke å lese et helt nettintervju med Eidsvåg, men jeg gjetter på at avslutninga var på sin plass. Det er nettopp unger, eller voksne unger, som sender inn det ene idiotiske spørsmålet etter det andre i sånne intervjuer.

Flere burde avslutte frekt.

Deprimert? Det leste ikke jeg ut av svarene.

Det forventes at de svarer på ganske _mange_ spørsmål i løpet av et nettmøte - og at det skal være litt underholdende å lese også for de som ikke sender inn spørsmål - da kan de ikke skrive lange filosofiske utredninger som svar.

Det er jo stort sett ikke hans egen generasjon som sender inn spørsmål på nettmøter, så jeg synes ikke det var noe i veien med avslutningen heller.

Annonse

Jeg syns det var en bra avsluttning:-) takk for meg, unger. Hehe. BE ligger ikke høyt på min liste, heller motsatt, men nå fikk han faktisk et lite pluss i boka.

Favorittsvaret mitt var dog det første svaret. Hvor kult er det at folk skriver inn for å fortelle at på gamlehjemmet DER er du poppis, der! -?

''Hehe må bare fortelle deg noe artig. du vet at du er som en helgen på eldrehjem ? De forguder deg! Jobber på et eldrehjem og de synger med hvergang vi setter på sangene dine :D ha en fin dag ! " ''

Svar:

''de forbereder vel min snarlige ankomst''

*knegg*

Favorittsvaret mitt var dog det første svaret. Hvor kult er det at folk skriver inn for å fortelle at på gamlehjemmet DER er du poppis, der! -?

''Hehe må bare fortelle deg noe artig. du vet at du er som en helgen på eldrehjem ? De forguder deg! Jobber på et eldrehjem og de synger med hvergang vi setter på sangene dine :D ha en fin dag ! " ''

Svar:

''de forbereder vel min snarlige ankomst''

*knegg*

Hehe. Kanskje jeg ikke skulle knust alle BE-platene mine med hammer likevel.

Nei, mye rart folk kan få seg til å si.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...