Gå til innhold

Hva er du flink til?

Anbefalte innlegg

Gjest Huldrapuldra
Skrevet

Jeg er flink til å dømme andre. Spesielt damer som bruker mye sminke.

Ikke meningen å framstå som noen pastor i denne tråden... Men er du glad for at du har den egenskapen?

Skrevet

Ikke meningen å framstå som noen pastor i denne tråden... Men er du glad for at du har den egenskapen?

Nei jeg er ikke glad for det. Kunne ønske jeg var fordomsfri og glad.

Skrevet

Flink til å rydde og vaske når jeg får Skippertak-ånden over meg.

Flink til å gå tur med bikkjene ;-) og da får jeg trim også!

Jeg er ganske god i jobben, selv om jeg holder på å bli litt lei.... og da blir man jo ikke fullt så god lenger ;-)

Ganske god på å spille SuperMario Galaxy heh

Flink til å fremstå som strukturert og som en som får tingene unna og har full kontroll... Er nok ikke fullt så strukturert som det kan se ut som.

Flink med data.

Er en god mor for sønnen min :-) Gjør så godt jeg kan jaffal!

Gjest Huldrapuldra
Skrevet

Nei jeg er ikke glad for det. Kunne ønske jeg var fordomsfri og glad.

Ut i fra de få setningene du har skrevet sier det jo at du har et godt hjerte, at du vil mennesker vel.

Gjest beathes
Skrevet

Flink til å rydde og vaske når jeg får Skippertak-ånden over meg.

Flink til å gå tur med bikkjene ;-) og da får jeg trim også!

Jeg er ganske god i jobben, selv om jeg holder på å bli litt lei.... og da blir man jo ikke fullt så god lenger ;-)

Ganske god på å spille SuperMario Galaxy heh

Flink til å fremstå som strukturert og som en som får tingene unna og har full kontroll... Er nok ikke fullt så strukturert som det kan se ut som.

Flink med data.

Er en god mor for sønnen min :-) Gjør så godt jeg kan jaffal!

Flink du er :) Kom på at jeg er ganske god i poker, når du nevnte spill, uten at jeg vinner nevneverdig hehe

Skrevet

Ut i fra de få setningene du har skrevet sier det jo at du har et godt hjerte, at du vil mennesker vel.

Takk, det du skrev nå fikk tårene til å komme.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men du sier ingenting om noe DU er flink til...

Hvorfor _må_ jeg det?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er ganske god til å se gode trekk hos mennesker.

Om jeg går inn for det er jeg meget god på å uttrykke meg skriftlig.

Skrive begrunnelser for søknader til NAV er jeg en råtass på :P.

Jeg er en god lytter.

Kan mye om musikk, og er musikalsk.

Jeg har empati...

Og av og til er jeg fryktelig flink til å være ganske irrasjonell også hehe.

Herlig;)

Gjest Huldrapuldra
Skrevet

Takk, det du skrev nå fikk tårene til å komme.

Å det igjen gjorde at jeg ble varm i hjertet :-) Håper med tiden du greier å se på deg selv som akkurat like så verdifull som absolutt alle andre. Noen synger fantastisk på TV og ser ut som supermodeller. Andre bruker like mye energi på å kunne stå opp før klokken 10 om morningen og gjøre noe så normalt som å kle på seg, spise froksot og gå ut i kulden.

Skrevet

Å det igjen gjorde at jeg ble varm i hjertet :-) Håper med tiden du greier å se på deg selv som akkurat like så verdifull som absolutt alle andre. Noen synger fantastisk på TV og ser ut som supermodeller. Andre bruker like mye energi på å kunne stå opp før klokken 10 om morningen og gjøre noe så normalt som å kle på seg, spise froksot og gå ut i kulden.

Det håper jeg. Å leve kan være herlig .Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...