Gå til innhold

Hvilken av disse jakkene ville du hatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Axcia

8

• Mary Poppins

5

• hidi, the scorpion

5

Ikke nummer 2 - den ser "fjortis" ut! ;-)

Jeg har herreversjonen (tror faktisk det er en enda varmere versjon) av denne:

http://www.xxl.no/klaer/dame/jakker/wm-s-ignition-jacket-dunjakke-1051086

Den kan absolutt anbefales hva angår varme, men kanskje ikke hva angår eleganse.

Den jeg har (som er 800 Quill) er såpass tykk at den får Michelin mannen til å virke utsultet, og man snur seg instinktivt sidelengs for å gå gjennom dører. Men varm er den - det skal den ha. Og vindtett.

Jeg brukte *lang* tid på å finne en jeg likte.

Med vennlig hilsen

Annonse

Fasongen var bedre enn på den første, ja..

Jeg synes kanskje blanke jakker heller mot å være litt harry?

Blanke jakker er påfallende, og jeg går raskt lei av påfallende plagg. En nabounge går i en glinsende jakke, og jeg tenker "...har du ikke snart vokst ut av jakka fra i fjor.." *hehe* Matte jakker er heldigere. De kan du ha på årsvis uten at jeg baksnakker deg som "hu med jakka" ;-p

Annonse

Ikke nummer 2 - den ser "fjortis" ut! ;-)

Jeg har herreversjonen (tror faktisk det er en enda varmere versjon) av denne:

http://www.xxl.no/klaer/dame/jakker/wm-s-ignition-jacket-dunjakke-1051086

Den kan absolutt anbefales hva angår varme, men kanskje ikke hva angår eleganse.

Den jeg har (som er 800 Quill) er såpass tykk at den får Michelin mannen til å virke utsultet, og man snur seg instinktivt sidelengs for å gå gjennom dører. Men varm er den - det skal den ha. Og vindtett.

Jeg brukte *lang* tid på å finne en jeg likte.

Med vennlig hilsen

Absolutt en jeg kunne godt med for å holde varmen ;) Men for dyr for min lommebok synes jeg :-/

Absolutt en jeg kunne godt med for å holde varmen ;) Men for dyr for min lommebok synes jeg :-/

Men hva med ullkåper? De kan være meget elegante, og varme.

Det er selvsagt fint å lete på nett etter jakker, men jeg ville tatt turen til en butikk for å se før jeg kjøpte. Og husk man skal jo gjerne ha luft under, så den bør være "et nummer for stor".

Med vennlig hilsen

Men hva med ullkåper? De kan være meget elegante, og varme.

Det er selvsagt fint å lete på nett etter jakker, men jeg ville tatt turen til en butikk for å se før jeg kjøpte. Og husk man skal jo gjerne ha luft under, så den bør være "et nummer for stor".

Med vennlig hilsen

Med for stor jakke ser jeg ut som en oppblåst ballong ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...