Gå til innhold

Hvilken av disse jakkene ville du hatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Axcia

8

• Mary Poppins

5

• hidi, the scorpion

5

Blanke jakker er påfallende, og jeg går raskt lei av påfallende plagg. En nabounge går i en glinsende jakke, og jeg tenker "...har du ikke snart vokst ut av jakka fra i fjor.." *hehe* Matte jakker er heldigere. De kan du ha på årsvis uten at jeg baksnakker deg som "hu med jakka" ;-p

Hehe ;)

Med for stor jakke ser jeg ut som en oppblåst ballong ;)

Men det er bedre å se ut som en stor og VARM oppblåst ballong, enn enn KALD ballong som luften har gått ut av! ;-)

Jeg mente selvsagt ikke at du skulle velge en XXXL-jakke!

Med vennlig hilsen

Annonse

Jeg tipper at det de kaller "L" passer til vanlig tynne kvinner.

Med vennlig hilsen

Mener du det? Jeg kan iallefall ikke ha str. L........ hva med de som er str. 40-42 da? Noe som kanskje er den mest normale størrelsen på norske kvinner (jeg mener å ha lest det et sted). De vil jo ikke kunne finne ei jakke dersom en som vanligvis bruker str 36-38 må opp i L....

hidi, the scorpion

Mener du det? Jeg kan iallefall ikke ha str. L........ hva med de som er str. 40-42 da? Noe som kanskje er den mest normale størrelsen på norske kvinner (jeg mener å ha lest det et sted). De vil jo ikke kunne finne ei jakke dersom en som vanligvis bruker str 36-38 må opp i L....

He, he, da blir det jakken som går tur med deg;))))

Annonse

Jeg tror uansett jeg ville valgt den første. Jeg likte innsvingen i livet, men ikke det blanske stoffet :-)

Ja.. enig med deg!

Men nå er det så mange her som mener korte jakker ikke er pent, så da bør jeg kanskje snuse litt bredere enn jeg har gjort til nå? ;)

Jeg ville valgt Stormbergjakken.

2 grunner:

1.) Den er finest :-)

2.) Stormberg har en spesielt inkluderende personalpolitikk.

Nr 2 er aldri avgjørende når jeg kjøper jakke.

Nr 3 Stormberg har ikke bra kvalitet på annet enn softshell...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...