Gå til innhold

Hvilken av disse jakkene ville du hatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Axcia

8

• Mary Poppins

5

• hidi, the scorpion

5

Nummer 1. Nummer 2 tyder på førtiårskrise. ;)

Rart hvordan disse jakkene har blitt så populære igjen. For noen år siden var dette junkieplagg nummer 1.

Selv venter jeg på at snowjogsa skal få sin rennesanse.

De har på skobutikken i Markveien ;o)

Nummer 1. Nummer 2 tyder på førtiårskrise. ;)

Rart hvordan disse jakkene har blitt så populære igjen. For noen år siden var dette junkieplagg nummer 1.

Selv venter jeg på at snowjogsa skal få sin rennesanse.

Okei, nr to er forkasta forlengst... burde stolt på magefølelsen ;)

Veldig mange som går i slike jakker nå... så også ifjor vinter.. Er jo nesten snowjoggers ungene går i for tida ;)

Annonse

Jeg synes begge var helt greie, den blanke utmerket seg litt, ikke negativt egentlig. Jeg ville aldri kjøpt en svart selv, men samme jakken i en farge jeg liker kunne jeg gjerne ha gått i.

Jeg føler svart er nøytralt når jeg har svarte støvletter med lyst skinn inni.... Blir lett for mye med ei farga jakke synes jeg...

Takk for synspunkt :)

Jeg føler svart er nøytralt når jeg har svarte støvletter med lyst skinn inni.... Blir lett for mye med ei farga jakke synes jeg...

Takk for synspunkt :)

Ja, da er det stilig med svart, men svart er ikke en farge som uttrykker noe spesielt synes jeg. Det er en lite "vågal" farge, om du skjønner. Jeg kler ikke svart opp til ansiktet, blir så bleik, men man kan friske opp med et sprekt skjerf da.

Gjest Tatjana

Ok, takk :) Kan du ikke lete på nett for meg, så kanskje jeg får en aha-opplevelse? ;)

Hehe, kanskje vi er så forskjellige at den a-ha-opplevelsen ville vært noe a la "husk at du ALDRI må ta råd fra Tatjana når det gjelder klær"?

Nei, jeg vet ikke jeg, altså. Jeg selv har ikke hat dunjakke siden slutten av 1980-tallet. Jeg har en god varmedress jeg bruker når jeg leker i snøen med ungene. Så har jeg en ullkåpe jeg bruker når jeg skal være fin. To jakker i forskjellige farger som jeg bruker til og fra jobb og til butikken og slikt. Ikke veldig elegante, men greie til daglig bruk.

Hva er poenget da? Skal du være varm? Er det viktigere å ta seg godt ut? Må den være kort? Må det være dunjakke? Er prisen det viktigste eller kan du gå opp litt til dyrere alternativer?

Ja, da er det stilig med svart, men svart er ikke en farge som uttrykker noe spesielt synes jeg. Det er en lite "vågal" farge, om du skjønner. Jeg kler ikke svart opp til ansiktet, blir så bleik, men man kan friske opp med et sprekt skjerf da.

Ja, skjønner.... Jeg pleier å sprite opp med f.eks. et knallrosa skjerf ;)

Hehe, kanskje vi er så forskjellige at den a-ha-opplevelsen ville vært noe a la "husk at du ALDRI må ta råd fra Tatjana når det gjelder klær"?

Nei, jeg vet ikke jeg, altså. Jeg selv har ikke hat dunjakke siden slutten av 1980-tallet. Jeg har en god varmedress jeg bruker når jeg leker i snøen med ungene. Så har jeg en ullkåpe jeg bruker når jeg skal være fin. To jakker i forskjellige farger som jeg bruker til og fra jobb og til butikken og slikt. Ikke veldig elegante, men greie til daglig bruk.

Hva er poenget da? Skal du være varm? Er det viktigere å ta seg godt ut? Må den være kort? Må det være dunjakke? Er prisen det viktigste eller kan du gå opp litt til dyrere alternativer?

Jeg skal bruke den til og fra jobb, og på jobb (er lærer) når jeg har utevakter.... Den MÅ egentlig ikke være mer enn varm og passe til sorte støvletter jeg har http://www.okonomisko.no/damesko/vinterstovler/ Merket er ICE og de er svarte... Det er de siste du ser på linken.

Annonse

Jeg synes jeg ser fæl ut i lange boblejakker... Har du tips til lange som er fine og brukandes som hverdagsjakker?

''Har du tips til lange som er fine og brukandes som hverdagsjakker?''

Ja men de jeg synes er virkerlig fine koster noen ganger tusenlappen ;-)

Det som er mest inn nå er dun parkas.

Jeg synes parkas modellen til North Face som er linket til under her er et godt valg til en rimelig penge. Eneste jeg synes med den er at "pelsen" på jakken er litt kjip men den tror jeg er avtagbar.

''Har du tips til lange som er fine og brukandes som hverdagsjakker?''

Ja men de jeg synes er virkerlig fine koster noen ganger tusenlappen ;-)

Det som er mest inn nå er dun parkas.

Jeg synes parkas modellen til North Face som er linket til under her er et godt valg til en rimelig penge. Eneste jeg synes med den er at "pelsen" på jakken er litt kjip men den tror jeg er avtagbar.

Ok, takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...