Gå til innhold

Politisk parti til kamp for det som betyr noe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig? ;o)

Ja ja, det er jo slik de skaffer seg velgere :-(

Man må i hvert fall se ironien i at det politiske partiet som uten sammenligning hyler høyest over alt av lover og papirarbeid nå begynner å mase om stemmegivningen i et program av dette kaliberet. :)

Gjest Nickløsheletiden

Man må i hvert fall se ironien i at det politiske partiet som uten sammenligning hyler høyest over alt av lover og papirarbeid nå begynner å mase om stemmegivningen i et program av dette kaliberet. :)

Utrolig ;-)

Hehe,- jo ut fra overskriften ser det rimelig teit ut. Men jeg er jo litt enig i at det burde kontrolleres av "en eller annen instans" at den slags avstemninger faktisk fungerer. Det er rimelig mange penger det suges ut av folk på dette (ikke av meg, da...). Særlig hvis det lages en avstemning nummer to, da vil det jo lønne seg stort for kanalen om det var to populære kandidater som måtte ut i omkamp...?

Ja, det er virkelig komisk!

Samtidig støtter jeg det synspunktet som Katt-ja forfekter over her.Man har jo kontroller av lotterier etc, så hvorfor ikke også rådyre telestemminger? (Burde strengt tatt bare vært lov til å stemme én gang per tlf nr, det hade gitt mest rettferdig resultat, men da tjener de vel ikke nok.)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...