Gå til innhold

Hvilken matbutikk på Nordby er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg liker meg best på Maxi Mat. Det er svært der, men jeg synes det er bedre å orientere seg fordi det er tydelige og store skilter om hva som finnes rundt omkring. Men... Hvis man har faste varer man kjøper og finner prisene lavere på Nordby Mat... Memorer hvor de ligger, så handler du raskt når du er der :-) Jeg vet presis hvor kyllingfilet, karbonadedeig, den osten jeg vil ha, de drikkevarene jeg vil ha osv ligger. Dermed flyr jeg ganske fort igjennom.

Er vel smak og behag...

Vi har handla på Nordby i mange år og foretrekker Nordby Mat. Synes det er bra kvalitet på varene der og greit å finne fram, ikke så stort som på Maxi Mat.

Har veldig lyst til å prøve nordby, vi har alltid handlet på MaxiMat. Men vi har ganske dårlig tid når vi først kommer dit så gidder ikke å gå bomtur. Hehe.

Men hvis de har det meste der så tror jeg vi prøver det :o)

Jeg liker meg best på Maxi Mat. Det er svært der, men jeg synes det er bedre å orientere seg fordi det er tydelige og store skilter om hva som finnes rundt omkring. Men... Hvis man har faste varer man kjøper og finner prisene lavere på Nordby Mat... Memorer hvor de ligger, så handler du raskt når du er der :-) Jeg vet presis hvor kyllingfilet, karbonadedeig, den osten jeg vil ha, de drikkevarene jeg vil ha osv ligger. Dermed flyr jeg ganske fort igjennom.

På Maxi Mat vet jeg hvor det meste ligger nå, men kunne kanskje tenkt meg å prøve den andre butikken. Kanskje de har litt andre varer osv :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...