Sør Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Gay betydde, og betyr, glad. Vet du hva "knackered" (sagt av en kvinne) egentlig betyr. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Fain Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Gay betydde, og betyr, glad. Vet du hva "knackered" (sagt av en kvinne) egentlig betyr. Med vennlig hilsen ''Gay betydde, og betyr, glad.'' Tviler det er mange som sier "I'm so gay" i disse dager, om de ikke er homofile da. ''Vet du hva "knackered" (sagt av en kvinne) egentlig betyr.'' Nei det vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest jallajens Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Det vet jeg. Vil jeg si det? Nei! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Gay betydde, og betyr, glad. Vet du hva "knackered" (sagt av en kvinne) egentlig betyr. Med vennlig hilsen ''1. Exhausted 2. Sexually spent 3. Reprimanded 4. Broken / malfunctional.'' Google er lett;) 0 Siter
Sør Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 ''Gay betydde, og betyr, glad.'' Tviler det er mange som sier "I'm so gay" i disse dager, om de ikke er homofile da. ''Vet du hva "knackered" (sagt av en kvinne) egentlig betyr.'' Nei det vet jeg ikke. 2: Det betyr at man er utslitt etter for mye sex! :-) Det er mange som ikke vet det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Fain Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Frosty The Snowman Original: http://il.youtube.com/watch?v=C19KEuozt-0 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Mormoren min brukte forresten "kåt" som et ord tilsvarende opprømt, glad. Akkurat som man snakker om vårkåte kalver som bykser ute på jordet første dagen utenfor fjøset. 0 Siter
Gjest Luluen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Mormoren min brukte forresten "kåt" som et ord tilsvarende opprømt, glad. Akkurat som man snakker om vårkåte kalver som bykser ute på jordet første dagen utenfor fjøset. Man bruker jo utrykket "opphisset" på samme måte. Både når man er ivrig/opprømt og når man blir kåt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.