Gå til innhold

Kommer du ikke i julestemning nå så...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil heller påstå at det er noe rart med de som orker å se ferdig den snutten der. Det får holde med jomfrufødsel og nisser om vi ikke skal ha flyvende snømenn i tillegg.

Gjest kromkake-Kajsa
Skrevet

Det er altfor tidlig å komme i julestemning nå

Ja, vent er par dager ihvertfall.

Skrevet

Ååååjaaaa denne hørte min barndom til....den er skikkelig nostalgi... *nynner*

Gjest tenker jeg
Skrevet

Kan ærlig talt ikke huske å ha hørt den før, så da kommer ikke julestemningen heller. Den kommer jo først og fremst ved gjenkjennelse og minner for meg. Men det er jo ikke stygt da.

Skrevet

Er mye annet som gir mer julestemning enn denne. Sikkert nok fordi den aldri har gått inn hos meg selv om jeg har sett den mange ganger. :)

Gjest Christmasfather
Skrevet

Denne er den eneste som setter meg i julestemning

En fyllik som knapt kan synge setter gir deg julestemning. Jaja, verden er rar. :)

Skrevet

En fyllik som knapt kan synge setter gir deg julestemning. Jaja, verden er rar. :)

Nå er the Pogues og denne sangen kjent over hele verden så hvis du ikke har hørt den så ligger du litt på etterskudd ;o)

Gjest boyzvoice
Skrevet

Dette er kanskje mer din stil?

Skrevet

Denne er den eneste som setter meg i julestemning

Skikkelig jævlig. Øretortur å høre på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...