Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere badet?

Anbefalte innlegg

Gjest det blir slik hos oss

Vi er to voksne og tre barn og jeg vasker hver dag på badet. Noen ganger tar jeg speilene og vasken, mens andre ganger tar jeg og vasker benken og toalettet. Gulvet støvsuges annehver dag siden det stadig blir mye hår som faller ned fra oss fem ved børsting. Vasking av gulv gjøres en gang i uka.

Så lenge jeg gjør litt hver dag så er ikke badet så skittent fra dag til dag. Og det tar ikke mer enn fem til ti minutter. Dette rommet sammen med kjøkkenet og inngangspartiet er det viktigste i huset for oss. Når dette ser ok ut, så ser ikke resten av huset så fælt og rotete ut.

Fortsetter under...

Jeg bor alene, så mine vaskevaner må sees i den sammehengen:-) Jeg vasker dusjveggene (glass) innvendig hver 2. uke. Gulv, do, vask og andre flater, hver uke. Vegger og tak- hvert år. Sluket rengjør jeg 2-3 ganger i året. Ellers, hvis det er noe som ser stygt ut innimellom dette, så tørker jeg av det når jeg finner det for godt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...