Gå til innhold

Du kan nok si mye rart om amerikanere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men en ting skal de ha, og det er at de på denne tiden av året konsentrerer seg om den nært forestående høytiden Thanksgivings, og derfor venter med juleprat, jueldekorasjon i butikker etc helt til ETTER dette, og da snakker vi i år om mandag 29. november!

Så please, folkens, hent fram amerikaneren inni deg og kutt ut alt juletullet nå, aber plötslich!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh. Det er nok ikke så lenge til kalkunnæringa markedsfører Thanksgiving også i Norge. Om 10 år sitter du til bords og takker dine nærmeste du også.

Skrevet

Åh. Det er nok ikke så lenge til kalkunnæringa markedsfører Thanksgiving også i Norge. Om 10 år sitter du til bords og takker dine nærmeste du også.

Nei heldigvis slipper jeg å vente så lenge :-) Jeg feirer Thanksgiving hvert år med noen amerikanere:-)

Skrevet

*hehe*

Har shoppa julegaver på nettbutikkene de siste dagene, men skal vente litt med å fortelle deg om det ,-D

Skrevet

Veeel, da jeg bodde "over there" så var det endel juledekorasjoner oppe i butikkene både til Halloween og Thanksgiving.

Skrevet

Veeel, da jeg bodde "over there" så var det endel juledekorasjoner oppe i butikkene både til Halloween og Thanksgiving.

Kanskje det er forskjell på stedene?

Eller kanskje bare "mine" amerikanere har bodd i Norge "for lenge"? ;-)

Skrevet

*hehe*

Har shoppa julegaver på nettbutikkene de siste dagene, men skal vente litt med å fortelle deg om det ,-D

Jeg kan skjønne behovet for å handle inn gaver tidlig, da. Jeg må få sendt gaver opp i dalom, og det påskynder gavehandelen :-)

Og så må man begynne i god tid hvis man har store prosjekter som skal bli ferdig, som f eks veldig stor og avansert håndbrodert adventskalender... Jeg begynte i september det året, men hadde ikke nubbsjans til å rekke det... Det var jaggu bare såvidt jeg ble ferdig til 1. desember året etter :-D

Skrevet

Kanskje det er forskjell på stedene?

Eller kanskje bare "mine" amerikanere har bodd i Norge "for lenge"? ;-)

Det er sikkert forskjell fra sted til sted :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...