Gå til innhold

Hva kjøper du til din kjære i år?

Anbefalte innlegg

Gjest you know me!
Skrevet

Jeg må kjøpe klær, fordi jeg tømte klesskapet hans i dag. Det er innsamling av klær til Russland i nabolaget. Mannen kommer hjem til et "ryddig" skap. *haha* Ganske tomt, er et annet ord som dekker dagens ryddeaktivitet ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, synes jeg ser ansiktet på Mr. Elextra om jeg hadde forsøkt meg på noe slikt!

Gjest you know me!
Skrevet

Haha, synes jeg ser ansiktet på Mr. Elextra om jeg hadde forsøkt meg på noe slikt!

En hel svartsekk (!) med klær.

Jeg lurer på om han merker det ;-) Jeg kasta alt jeg var lei av *s*

Skrevet

ho ho, tenkte i samme baner selv! :-)

Heldigvis har jeg ikke behov for å kaste klærne hans, da :-)

Skrevet

En hel svartsekk (!) med klær.

Jeg lurer på om han merker det ;-) Jeg kasta alt jeg var lei av *s*

Hmmm, lurer på hva du hadde sagt om han hadde gjort det samme med dine klær :)

Skrevet

Hmmm, lurer på hva du hadde sagt om han hadde gjort det samme med dine klær :)

...eventuelt ryddet i toalettsakene og kastet det han mente var overflødig? ;-)

Skrevet

...eventuelt ryddet i toalettsakene og kastet det han mente var overflødig? ;-)

Ja, den var god ;)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Å, stakkars meg om jeg hadde gjort det samme med min mann.

Skrevet

Uffdaaaa har DU ryddet for ham haha...det får gubben gjøre selv her i huset,jeg hadde IKKE blitt glad visst han hadde ryddet i mitt skap.

Men min kjære får ingenting til jul,vi skal på en sydentur i januar i stedet,gave nok å få ferie!!

Skrevet

Hoi, jeg hadde kverka mannen min om han hadde gjort noe sånt med mine klær! Jeg lurer på hvorfor sånne ting liksom er ok bare fordi man er dame?

Min kjære er Moods of Norway-entusiast, kanskje du finner noe til din også der?

Skrevet

Hehe... gubben hadde sannsynligvis ikke merka det om jeg hadde gjort det samme her. Han har mye mer klær enn meg, og hadde nok ikke oppdaget det om jeg hadde fjernet halvparten.

Skrevet

Å, jeg hadde tilta så innmari i vinkel hvis mannen min hadde ryddet i klesskapet mitt og gitt bort en hel sekk med klær. Sånt vil jeg gjerne gjøre selv.

Skrevet

en lue som det står LSK på...(fotballaget), en kopp som jeg har bestilt på nett hvor det står navnet hans, og verdens beste kjæreste med bildet hans på :P og så blir det vel noe mer småtteri

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...