Gå til innhold

kan du ha 4 koner i Egypt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Sør

11

• Mrs. Wallace

2

• miakami

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ja, shit er ordet.

Det jeg skrev der er sant, og du leser meg feil. Du bruker dette som om jeg forsøker å rakke ned på andre religioner pga Islam. Det er feil. Det er du som ser på Islam som noe tilnærma nazisme, og du tror derfor at jeg forsøker å trekke de andre religionene ned på samme nivået.

Men jeg ser ikke på Islam som nazisme. Ergo forsøker jeg ikke å trekke noen ned på det nivået.

I motsetning til deg, åpenbart, har jeg også lest litt om religionene, og hvor de kommer fra, og det jeg skrev over var riktig.

Å snakke til deg er som å onanere med en ostehøvel. Tidvis morsomt, men mest smertefullt. Det virker som om du har litt tungt for deg.

Men informasjonen er der hvis du vil ha den, noe du ganske sikkert ikke vil.

Hele disputen mellom deg og meg bunner ut i din ukunnskap og mangel på lett tilgjenngelige faktaopplsyninger.

Du hevder at mormonerkirken går god for polygami: Det er FEIL!

Du hevder videre at deres skrifter tillater polygami: Det er FEIL!

Når du så blir konfrontert med virkelighetens verden velger du å være kjepphøy, breikjefta og uforskammet i stedet for hva et normalt menneske ville gjort,nemlig HOLDT KJEFT, eller enda bedre lagt seg flat og innrømmet at man har tatt feil.

Men slik går det tydligvis hos mennesker hvis informasjon er dets verste fiende.

Hele disputen mellom deg og meg bunner ut i din ukunnskap og mangel på lett tilgjenngelige faktaopplsyninger.

Du hevder at mormonerkirken går god for polygami: Det er FEIL!

Du hevder videre at deres skrifter tillater polygami: Det er FEIL!

Når du så blir konfrontert med virkelighetens verden velger du å være kjepphøy, breikjefta og uforskammet i stedet for hva et normalt menneske ville gjort,nemlig HOLDT KJEFT, eller enda bedre lagt seg flat og innrømmet at man har tatt feil.

Men slik går det tydligvis hos mennesker hvis informasjon er dets verste fiende.

Les og lær:

http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Plural_Marriage

:-)

Det er sant. Men du trenger ikke konvertere til Islam for å dra nytte av flerkoneriet. Du kan la deg huke tak i av en av disse dresskledde amerikanerne med bibel, og bli mormon.

Men det hjelper deg ikke så mye hvis du er kvinne, så først må du også konvertere til mann.

''Men du trenger ikke konvertere til Islam for å dra nytte av flerkoneriet. Du kan la deg huke tak i av en av disse dresskledde amerikanerne med bibel, og bli mormon. ''

Det stemmer ikke. Mormonerne avskaffer flerkoneriet for lenge, lenge siden. De som driver med dette nå, er utbrytere fra mormonkirken.

''Men du trenger ikke konvertere til Islam for å dra nytte av flerkoneriet. Du kan la deg huke tak i av en av disse dresskledde amerikanerne med bibel, og bli mormon. ''

Det stemmer ikke. Mormonerne avskaffer flerkoneriet for lenge, lenge siden. De som driver med dette nå, er utbrytere fra mormonkirken.

I bibelsk sammenheng er det jo ikke så lenge siden...

Med vennlig hilsen

Annonse

''Det stemmer ikke. Mormonerne avskaffer flerkoneriet for lenge, lenge siden. De som driver med dette nå, er utbrytere fra mormonkirken.''

I følge Joseph Smith var flerkoneri lovlig. Dette ble ikke avskaffet i bibelsk sammenheng, men de sluttet å praktisere det for at Utah skulle få bli en delstat i USA - som ikke tillater flerkoneri.

Gå på google og skriv Joseph Smith og Utah, eller gå på nrk.no og se programmet Tro og Are der Are bor sammen med to amerikanske misjonærer i Norge. I følge dem er flere koner lovlig for mormoner. Hvorvidt dette lar seg praktisere i Utah aner jeg ikke.

Her.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/678177/

Dette er nummer 2 i serien. Nummer 3 er med hinduer og nummer 4 med jøder. Neste uke er det noe pinsevenner eller noe slikt. Program nummer 1 er med muslimer, men det har jeg ikke sett ennå.

Programmene er forresten veldig gode, så selv om du skulle drite langt i hvorvidt mormoner kan gifte seg med en eller tre personer, er det vel anvendte 25 minutter. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...