Gå til innhold

Stilltiende redigering/sletting fra Webmaster.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Mandolaika

14

• morsan

3

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Vi har flere ganger gitt beskjed om at det vil bli slettet i tråder hvor noen få debattanter gjentar seg selv i det uendelige.

Ja, det er greit nok, ingen problem, men det er litt dumt at mye av selve diskusjonen blir borte. Tråden ser veldig amputert ut. :-)

Gjest Moderator

Ja, det er greit nok, ingen problem, men det er litt dumt at mye av selve diskusjonen blir borte. Tråden ser veldig amputert ut. :-)

Hvis en kommentar slettes, så slettes automatisk også alle underliggende kommentarer til denne.

Annonse

Doktoronline.no står fritt til å slette akkurat hvilke innlegg de har lyst til. Det står i reglementet for forumet.

Ja, det er greit det, men når man diskuterer med Sør er ikke gjentagelser til å unngå, så like greit å la være å diskutere med han mer.

Gjest sjøstjerna

Ja, det er greit det, men når man diskuterer med Sør er ikke gjentagelser til å unngå, så like greit å la være å diskutere med han mer.

Vi kan vel diskutere med hvem det måtte være.

Men man bør vite når det er lurt å stoppe...

Gjest sjøstjerna

Ja, man ønsker ikke å alltid være den som gir seg heller.

Skjønner jo den tanken.

Men man kan bruke skjønn.

Man kan være bevisst på å ta ansvar for å ikke spamme forumet. Ikke alle klarer dette, så dersom det trenges så stopper heller jeg å svare.

Skjønner jo den tanken.

Men man kan bruke skjønn.

Man kan være bevisst på å ta ansvar for å ikke spamme forumet. Ikke alle klarer dette, så dersom det trenges så stopper heller jeg å svare.

Det er sikkert lurt, men jammen kan det gå en faen i en noen ganger.

Det er den som gir seg i en håpløs diskusjon som viser seg mest voksen, det er barnslig å fortsette en krangel uten mening.

"Noen" er overbevist om at man gir seg fordi man ikke har flere poenger eller ikke kan svare, ergo tror "noen" at de får rett hver gang. Derfor ønsker jeg ikke alltid å gi meg.

Men nå ser jeg hvordan det ender hver eneste gang, selv i de uskyldigste tråder, så jeg styrer heller unna.

Annonse

Gjest sjøstjerna

"Noen" er overbevist om at man gir seg fordi man ikke har flere poenger eller ikke kan svare, ergo tror "noen" at de får rett hver gang. Derfor ønsker jeg ikke alltid å gi meg.

Men nå ser jeg hvordan det ender hver eneste gang, selv i de uskyldigste tråder, så jeg styrer heller unna.

''Derfor ønsker jeg ikke alltid å gi meg."

De som er mye her, kjenner "tegningen". Og vet at den som stopper, stopper av andre grunner enn mangel på argumenter...

''Derfor ønsker jeg ikke alltid å gi meg."

De som er mye her, kjenner "tegningen". Og vet at den som stopper, stopper av andre grunner enn mangel på argumenter...

Det man burde se på er hvem som begynner med ufinhetene og/eller personangrepene. Det er egentlig det enkleste.

Med vennlig hilsen

Det man burde se på er hvem som begynner med ufinhetene og/eller personangrepene. Det er egentlig det enkleste.

Med vennlig hilsen

''Det man burde se på er hvem som begynner med ufinhetene og/eller personangrepene. Det er egentlig det enkleste.''

Mulig det er det enkleste. Men i min verden er den klokeste den som slutter med tullet. Å sitte og skrive 250 innlegg med samme innhold har ikke noe med en seriøs diskusjon å gjøre.

Med hensyn til dette hersker det neppe en lik virkelighetsoppfatning.

Det er det sikkert ikke, men heldigvis behøver man bare å lese i tråden, så ser man fasiten:

''Pisspreik ad mass fra en kunnskapsløs kverulant.

– Nord, ned og til helvetet''

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471410

''Jeg skriver ikke for deg, en ikke lesekyndig yrkeskverulant, men til dem som måtte lese denne tråden og tro på løgnene til deg og shitten.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471439

''

[...]

Ditt såkalte "argument" er mosegrodde floskler om tvilling-my-ass.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471426

''I dine hallisser, ja sikkert. I andres verden, selvsagt ikke.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4471439

Likevel kommer det ikke så mye som én kommentar fra deg på dette!

(Og nei, jeg har ikke skrevet noe lignende til vedkommende.)

''Det man burde se på er hvem som begynner med ufinhetene og/eller personangrepene. Det er egentlig det enkleste.''

Mulig det er det enkleste. Men i min verden er den klokeste den som slutter med tullet. Å sitte og skrive 250 innlegg med samme innhold har ikke noe med en seriøs diskusjon å gjøre.

Enig; jeg forsøkte det i en periode. Du aner ikke hvor mange det var som lette etter innlegg jeg hadde "latt være", og hevdet i andre tråder at jeg åpenbart ikke hadde svar på X, Y eller Z. :knegg:

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...