Gå til innhold

Stilltiende redigering/sletting fra Webmaster.

Anbefalte innlegg

Enig; jeg forsøkte det i en periode. Du aner ikke hvor mange det var som lette etter innlegg jeg hadde "latt være", og hevdet i andre tråder at jeg åpenbart ikke hadde svar på X, Y eller Z. :knegg:

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke sett dette skje en eneste gang på de to årene jeg har befunnet meg her.

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Mandolaika

14

• morsan

3

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg har befunnet meg her siden 1997 eller 1998. :-)

Med vennlig hilsen

Men hvis det du nevner skjedde i 97 og 98 eller evnt i 2002, så er det kanskje på tide å komme seg litt videre? Det har jo ikke skjedd de siste to årene....

Men hvis det du nevner skjedde i 97 og 98 eller evnt i 2002, så er det kanskje på tide å komme seg litt videre? Det har jo ikke skjedd de siste to årene....

Det funker på samme måte fremdeles, dessverre. :-)

Det er dog svært ofte jeg som ikke svarer med siste ord (uten at jeg fører noen statistikk over det), men det er ikke som en forsøksstrategi nå.

Med vennlig hilsen

Det er dog svært ofte jeg som ikke svarer med siste ord (uten at jeg fører noen statistikk over det), men det er ikke som en forsøksstrategi nå.

Med vennlig hilsen

Hvordan kan du si at det funker på samme måte når det faktisk ikke gjør det? Jeg leser de fleste innlegg her inne og har ikke sett det du beskriver på de to årene jeg har vært her. Er det din tidligere erfaring som da "spøker" i bakhodet ditt som sier at det kan komme til å skje fordi det har skjedd før som er grunnen til at du da fortsatt hevder at det er slik?

Hvordan kan du si at det funker på samme måte når det faktisk ikke gjør det? Jeg leser de fleste innlegg her inne og har ikke sett det du beskriver på de to årene jeg har vært her. Er det din tidligere erfaring som da "spøker" i bakhodet ditt som sier at det kan komme til å skje fordi det har skjedd før som er grunnen til at du da fortsatt hevder at det er slik?

Hei,

Jeg har skrevet /skriver på mange fora, og erfaringsmessig viser det seg at hvis man lar masse trakassering av homofile (for eksempel) stå uimotsvart, så kommer det masse andre som også trakasserer homofile, (Samme for jøder, muslimer, osv osv.), og som da gjerne overtar, og blir mer og mer ekstreme.

Derfor er det også en plikt å reagere på trakassering/mobbing, og noe flere burde gjøre.

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Jeg har skrevet /skriver på mange fora, og erfaringsmessig viser det seg at hvis man lar masse trakassering av homofile (for eksempel) stå uimotsvart, så kommer det masse andre som også trakasserer homofile, (Samme for jøder, muslimer, osv osv.), og som da gjerne overtar, og blir mer og mer ekstreme.

Derfor er det også en plikt å reagere på trakassering/mobbing, og noe flere burde gjøre.

Med vennlig hilsen

''Hei,

Derfor er det også en plikt å reagere på trakassering/mobbing, og noe flere burde gjøre.''

Jeg ser ikke svaret på det jeg spurte om. Jeg snakker om her inne, seneste to år. Hvor er innleggene/svarene som underbygger det du hevder lengre opp?

Gjest diffen doff

Hei,

Med vennlig hilsen

''Derfor er det også en plikt å reagere på trakassering/mobbing, og noe flere burde gjøre.''

Men det burde dog ikke være nødvendig å kverulere i det uendelige i samme tråd. Har man sagt det man har å si er det på tide å avslutte.

Gjest diffen doff

Med vennlig hilsen

''Det funker på samme måte fremdeles, dessverre. :-)''

Har du et eksempel fra nå nylig?

Gjest diffen doff

Det man burde se på er hvem som begynner med ufinhetene og/eller personangrepene. Det er egentlig det enkleste.

Med vennlig hilsen

''Det man burde se på er hvem som begynner med ufinhetene og/eller personangrepene.''

Og eventuelt hvem som har en ovenfra og ned "jeg vet best, du er en dum frepper" holding overfor sine motdebattanter.

Gjest Moderator

Det er det sikkert ikke, men heldigvis behøver man bare å lese i tråden, så ser man fasiten:

''Pisspreik ad mass fra en kunnskapsløs kverulant.

– Nord, ned og til helvetet''

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471410

''Jeg skriver ikke for deg, en ikke lesekyndig yrkeskverulant, men til dem som måtte lese denne tråden og tro på løgnene til deg og shitten.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471439

''

[...]

Ditt såkalte "argument" er mosegrodde floskler om tvilling-my-ass.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471426

''I dine hallisser, ja sikkert. I andres verden, selvsagt ikke.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4471439

Likevel kommer det ikke så mye som én kommentar fra deg på dette!

(Og nei, jeg har ikke skrevet noe lignende til vedkommende.)

Du vil ikke måtte lete lenge før du finner noen som har kommet med ekstreme uttalelser til deg, det har du rett i. Etter vår oppfatning trenger man forøvrig heller ikke lete lenge for å finne tråder som du systematisk ødelegger med uttallige repetisjoner av nesten likelydende utsagn.

Vi oppfordrer både deg og andre til å la være med slike gjentagelser og kveruleringer, og i stedet forsøke å bidra til konstruktiv debatt.

Du vil ikke måtte lete lenge før du finner noen som har kommet med ekstreme uttalelser til deg, det har du rett i. Etter vår oppfatning trenger man forøvrig heller ikke lete lenge for å finne tråder som du systematisk ødelegger med uttallige repetisjoner av nesten likelydende utsagn.

Vi oppfordrer både deg og andre til å la være med slike gjentagelser og kveruleringer, og i stedet forsøke å bidra til konstruktiv debatt.

Hvordan ville du reagert hvis folk skrev slikt til deg?

Jeg har påpekt det utallige ganger, men du rydder ikke opp. Du lar personangrepene fortsette og fortsette.

Og ikke skyld på meg - SDD utsettes for det samme, og han skriver ikke mange svar tilbake.

Et eksempel (som IKKE er til meg) fra topp 100 (dette er typisk for vedkommende) - likevel har jeg ikke sett deg reagere.

''Fint du fremstår som den fordømte taper du er. Du står helt naken, strippet til skinnet etter å beviselig ha spredd løgn, og setter igang med det velkjente bredbeinte, pompøse ordskavlderet som etterhvert har blitt ditt varemerke.

Flere hundre ord med sjikaniøste personangrep, og 0,jeg gjentar: NULL som har med topic å gjøre.

Av alle kasus jeg har observert i en årrekke på mange ulike forum fremstår du som den mest lavtstående og kritikkøse av alle, der du sitter 24/7 sammen med en halvpsykopat og et halv dusin kvinnelige disipler i et borthjemt hjøre av internett og sjikanerer alt og alle som kommer i deres vei, til de enten gir opp eller slutter helt å skrive noe her.

Dra hjem og vogg!

– Ja, shit er ordet.''

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471792

Hvorfor er ikke denne personen som skriver slikt utestengt?

Annonse

Gjest Moderator

Jeg har påpekt det utallige ganger, men du rydder ikke opp. Du lar personangrepene fortsette og fortsette.

Og ikke skyld på meg - SDD utsettes for det samme, og han skriver ikke mange svar tilbake.

''Jeg har påpekt det utallige ganger, men du rydder ikke opp. Du lar personangrepene fortsette og fortsette.

''

Dette stemmer ikke. Vi sletter også innlegg hvor folk går til angrep på deg, men vi er ikke villig til å bruke ressurser på å overvåke detaljert de trådene hvor du og andre gjentar dere selv.

Gjest Moderator

Et eksempel (som IKKE er til meg) fra topp 100 (dette er typisk for vedkommende) - likevel har jeg ikke sett deg reagere.

''Fint du fremstår som den fordømte taper du er. Du står helt naken, strippet til skinnet etter å beviselig ha spredd løgn, og setter igang med det velkjente bredbeinte, pompøse ordskavlderet som etterhvert har blitt ditt varemerke.

Flere hundre ord med sjikaniøste personangrep, og 0,jeg gjentar: NULL som har med topic å gjøre.

Av alle kasus jeg har observert i en årrekke på mange ulike forum fremstår du som den mest lavtstående og kritikkøse av alle, der du sitter 24/7 sammen med en halvpsykopat og et halv dusin kvinnelige disipler i et borthjemt hjøre av internett og sjikanerer alt og alle som kommer i deres vei, til de enten gir opp eller slutter helt å skrive noe her.

Dra hjem og vogg!

– Ja, shit er ordet.''

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471792

Hvorfor er ikke denne personen som skriver slikt utestengt?

Innlegget ble slettet rett etter at det var postet.

Trodde forøvrig at du etter alle disse årene var klar over at vi ikke har teknisk mulighet til utestengelse av brukere? Vi kan kun oppfordre folk til å holde seg unna, samt slette ting de skriver.

Gjest Nord, ned og til helvetet

Det er vel fanken på overtid at noen tar grep og behandler deg som den hersesyke psykopaten du beviserlig er, fremfor å dulle med deg, eventuelt ta halen mellom beina og slutte skrive her, slik et stort antall folk etterhvert har gjort i løpet av de mer enn 10 åra du har terroristert DOL.

Gjest Moderator

Det er vel fanken på overtid at noen tar grep og behandler deg som den hersesyke psykopaten du beviserlig er, fremfor å dulle med deg, eventuelt ta halen mellom beina og slutte skrive her, slik et stort antall folk etterhvert har gjort i løpet av de mer enn 10 åra du har terroristert DOL.

Fint om du stopper nå.

''Jeg har påpekt det utallige ganger, men du rydder ikke opp. Du lar personangrepene fortsette og fortsette.

''

Dette stemmer ikke. Vi sletter også innlegg hvor folk går til angrep på deg, men vi er ikke villig til å bruke ressurser på å overvåke detaljert de trådene hvor du og andre gjentar dere selv.

Det stemmer meget godt. Hele tråde som KUN bestod av personsjikane (startet med mitt nick i overskriften) står i månedsvis. På tross av at de blir påpekt.

Grove personangrep (i flere tilfeller så injurierende at de bryter norsk lov) får stå, men i stedet så blir jeg kritisert for å skrive "mange innlegg".

Det skjer igjen og igjen og igjen.

Gjest Moderator

Det stemmer meget godt. Hele tråde som KUN bestod av personsjikane (startet med mitt nick i overskriften) står i månedsvis. På tross av at de blir påpekt.

Grove personangrep (i flere tilfeller så injurierende at de bryter norsk lov) får stå, men i stedet så blir jeg kritisert for å skrive "mange innlegg".

Enkelte tråder blir stående, andre har blitt slettet.

Gjest tenker jeg

Hvis du ikke var her ville jo ingen av problemene oppstå. Det ville ikke være noen som drev personsjikane av deg, og du ville ikke skrive for mange innlegg. Kanskje det hadde vært den beste løsningen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...