Gå til innhold

Stilltiende redigering/sletting fra Webmaster.

Anbefalte innlegg

Gjest Nord, ned og til helvetet

Fint om du stopper nå.

Greit, men det innlegget du slettet til SDD bør du enten lime på plass igjen, da det ikke var et hakk bedre enn hva det var svar på, eller slette hans. Slik det står nå får han avslutte med en tirade opp-topic tullprat om meg sim har null med sakens tema å gjøre.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471800

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Mandolaika

14

• morsan

3

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Innlegget ble slettet rett etter at det var postet.

Trodde forøvrig at du etter alle disse årene var klar over at vi ikke har teknisk mulighet til utestengelse av brukere? Vi kan kun oppfordre folk til å holde seg unna, samt slette ting de skriver.

Men da kan jo dere anmelde personen som gjør slikt, eller utlevere IP-adressen til politiet, slik at andre kan vurdere anmeldelse?

Dette er langt over grensen for lovbrudd.

Med vennlig hilsen

Gjest Moderator

Men da kan jo dere anmelde personen som gjør slikt, eller utlevere IP-adressen til politiet, slik at andre kan vurdere anmeldelse?

Med vennlig hilsen

Vi logger heller ikke ip-adresser, så det eneste vi kan gjøre er å slette.

Synes forøvrig at du i tillegg til å være opptatt av hva andre gjør mot deg, har en del å hente på å se på din egen måte å diskutere på.

Gjest Moderator

Greit, men det innlegget du slettet til SDD bør du enten lime på plass igjen, da det ikke var et hakk bedre enn hva det var svar på, eller slette hans. Slik det står nå får han avslutte med en tirade opp-topic tullprat om meg sim har null med sakens tema å gjøre.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471800

Nå forstår jeg ikke hva du mener?

Enkelte tråder blir stående, andre har blitt slettet.

Du ser jo selv hva vedkommende skriver i denne tråden. Vær snil ikke å fremstille det som om det er en krangel mellom to personer som "gjør det samme". Jada, jeg kan nok gjenta meg, men jeg skriver IKKE noe slikt som blir skrevet av "you know who".

Dere kan bruke politiet i slike saker. Det er ikke akseptabelt at vi vanlige brukere skal utsettes for slikt.

Med vennlig hilsen

Gjest diffen doff

Med vennlig hilsen

''Men da kan jo dere anmelde personen som gjør slikt, eller utlevere IP-adressen til politiet, slik at andre kan vurdere anmeldelse?''

Herregud mann, nå overdriver du. Tror politiet har mer alvorlige ting å bruke tid og ressurser på!

Annonse

Synes forøvrig at du i tillegg til å være opptatt av hva andre gjør mot deg, har en del å hente på å se på din egen måte å diskutere på.

Helt enig. Å ønske folk god bedring når man debatterer er ikke det spøtt bedre enn å kalle noen feks en snøsokk ;)

"Noen" er overbevist om at man gir seg fordi man ikke har flere poenger eller ikke kan svare, ergo tror "noen" at de får rett hver gang. Derfor ønsker jeg ikke alltid å gi meg.

Men nå ser jeg hvordan det ender hver eneste gang, selv i de uskyldigste tråder, så jeg styrer heller unna.

Liker :-)

Du finner svært få innlegg fra meg som ikke er høflige.

Selv hvis jeg svarer på "psykopatanklage"-innleggene så pleier jeg begrense meg til å påpeke at vedkommende ikke har argumenter.

Ethvert vanlig innlegg til meg får et høflig svar. Ikke personangrep.

Med vennlig hilsen

Gjest diffen doff

Du ser jo selv hva vedkommende skriver i denne tråden. Vær snil ikke å fremstille det som om det er en krangel mellom to personer som "gjør det samme". Jada, jeg kan nok gjenta meg, men jeg skriver IKKE noe slikt som blir skrevet av "you know who".

Dere kan bruke politiet i slike saker. Det er ikke akseptabelt at vi vanlige brukere skal utsettes for slikt.

Med vennlig hilsen

''Det er ikke akseptabelt at vi vanlige brukere skal utsettes for slikt.''

Er det noen som tvinger deg til å være her?

Nå forstår jeg ikke hva du mener?

Nei, sorry, feil link. Du slettet mitt svar til dette: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471551

Slik det nå står er siste innlegg kun sjikane, null sak. Slik bør det ikke stå.

Gjest Moderator

Du finner svært få innlegg fra meg som ikke er høflige.

Selv hvis jeg svarer på "psykopatanklage"-innleggene så pleier jeg begrense meg til å påpeke at vedkommende ikke har argumenter.

Ethvert vanlig innlegg til meg får et høflig svar. Ikke personangrep.

Med vennlig hilsen

''Du finner svært få innlegg fra meg som ikke er høflige.

''

Det er nettopp på dette punktet din virkelighetsoppfatning ikke nødvendigvis stemmer helt med alle andres.

''Du finner svært få innlegg fra meg som ikke er høflige.

''

Det er nettopp på dette punktet din virkelighetsoppfatning ikke nødvendigvis stemmer helt med alle andres.

Nei, men tatt i betraktning av hva jeg kan dokumentere blir skrevet til meg og andre, så kan ikke det engang sammenlignes.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Moderator

Nei, sorry, feil link. Du slettet mitt svar til dette: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471551

Slik det nå står er siste innlegg kun sjikane, null sak. Slik bør det ikke stå.

Det innlegget du linker til er også egentlig slettet fra tråden, men har blitt liggende igjen som et "etterheng". Forsvinner etterhvert automatisk. Hvis du går til selve tråden, så vil du se at innlegget ikke ligger der.

Det innlegget du linker til er også egentlig slettet fra tråden, men har blitt liggende igjen som et "etterheng". Forsvinner etterhvert automatisk. Hvis du går til selve tråden, så vil du se at innlegget ikke ligger der.

den er god:-)

Gjest verinoca

"Noen" er overbevist om at man gir seg fordi man ikke har flere poenger eller ikke kan svare, ergo tror "noen" at de får rett hver gang. Derfor ønsker jeg ikke alltid å gi meg.

Men nå ser jeg hvordan det ender hver eneste gang, selv i de uskyldigste tråder, så jeg styrer heller unna.

Jepp, sånn er det :-)

''"Noen" er overbevist om at man gir seg fordi man ikke har flere poenger eller ikke kan svare, ergo tror "noen" at de får rett hver gang.''

Men den sjansen må man noen ganger bare ta for heller å gå over på morsommere ting enn å måtte gjenta seg selv .-)

Gjest Nickløsheletiden

Med vennlig hilsen

''Dere kan bruke politiet i slike saker. Det er ikke akseptabelt at vi vanlige brukere skal utsettes for slikt''

Nå tror jeg du trenger deg en hvilepause.

Med vennlig hilsen

Du, det har vært mye verre før. Ikke at det er akseptabelt, men vi vet jo at hvis vi setter igang en diskusjon så kan alt skje. Jeg har sett mye verre ting her inne for noen år siden uten å nevne nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...