Gå til innhold

Stilltiende redigering/sletting fra Webmaster.

Anbefalte innlegg

''Dere kan bruke politiet i slike saker. Det er ikke akseptabelt at vi vanlige brukere skal utsettes for slikt''

Nå tror jeg du trenger deg en hvilepause.

Hopper tilfeldig inn her...:-)

Jeg ser at jeg har to mailadresser lagret på deg - en hotmail og en gmail. Hvilken er det som 'gjelder'? :-)

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Mandolaika

14

• morsan

3

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord, ned og til helvetet

Det innlegget du linker til er også egentlig slettet fra tråden, men har blitt liggende igjen som et "etterheng". Forsvinner etterhvert automatisk. Hvis du går til selve tråden, så vil du se at innlegget ikke ligger der.

Håper du registerer at psyko-tospannet for ørtne gang sitter å dritkaster andre i sin velkjente chattestil. Denne gang om slettede innlegg.

Regner med at du tar affære i forhold til dette, da det umulig kan forventes at man skal sitte rolig å bivånne møkkspredingen og la den stå ubesvart.

ref.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471957

Du ser jo selv hva vedkommende skriver i denne tråden. Vær snil ikke å fremstille det som om det er en krangel mellom to personer som "gjør det samme". Jada, jeg kan nok gjenta meg, men jeg skriver IKKE noe slikt som blir skrevet av "you know who".

Dere kan bruke politiet i slike saker. Det er ikke akseptabelt at vi vanlige brukere skal utsettes for slikt.

Med vennlig hilsen

Jeg håper webbis holder seg for god til å ringe onkel med mindre noen kommer med særdeles konkrete drapstrusler mot meg, og selv da er jeg litt i tvil om jeg ville vært for en anmeldelse. :)

Det vi alle burde uroe oss over er blodtrykket til mannen, og det blir sannsynligvis ikke noe bedre ved å sende politiet på fyren.

Gjest Nickløsheletiden

Hopper tilfeldig inn her...:-)

Jeg ser at jeg har to mailadresser lagret på deg - en hotmail og en gmail. Hvilken er det som 'gjelder'? :-)

Hotmail på meg ?

Det skjønner jeg ikke. Gmailadressen er den som gjelder :-)

Gjest Nord, ned og til helvetet

Det innlegget du linker til er også egentlig slettet fra tråden, men har blitt liggende igjen som et "etterheng". Forsvinner etterhvert automatisk. Hvis du går til selve tråden, så vil du se at innlegget ikke ligger der.

Og der poppet det opp ett til i samme stil: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4472016

Vennligst ta affære ovenfor drittet snarest.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Ja, det må ha vært en veldig gammel en. Den lød:

dol-[trebokstavsforkortelse]@hotmail.com

Uansett: You've got m@il :-D

Åja, stemmer det. Jeg la den ut her en gang, men hadde litt dårlig erfaring med det. Derfor laget jeg meg en ny. Husker ikke en gang passordet til den gamle :-)

''Hei,

Jeg har skrevet /skriver på mange fora, og erfaringsmessig viser det seg at hvis man lar masse trakassering av homofile (for eksempel) stå uimotsvart, så kommer det masse andre som også trakasserer homofile, (Samme for jøder, muslimer, osv osv.), og som da gjerne overtar, og blir mer og mer ekstreme.

Derfor er det også en plikt å reagere på trakassering/mobbing, og noe flere burde gjøre.''

Jeg ser ikke svaret på det jeg spurte om. Jeg snakker om her inne, seneste to år. Hvor er innleggene/svarene som underbygger det du hevder lengre opp?

Bra! Om han ikke kan lete dem fram har han dem nemlig ikke....Helt uavhengig av om han gidder å bruke tid på det eller ikke. Akkurat sånn han pleier å svare, alltid!

Du vil ikke måtte lete lenge før du finner noen som har kommet med ekstreme uttalelser til deg, det har du rett i. Etter vår oppfatning trenger man forøvrig heller ikke lete lenge for å finne tråder som du systematisk ødelegger med uttallige repetisjoner av nesten likelydende utsagn.

Vi oppfordrer både deg og andre til å la være med slike gjentagelser og kveruleringer, og i stedet forsøke å bidra til konstruktiv debatt.

Riktig, og den tråden om at barnefamilier har det godt nok ødela han totalt ved ikke å holde seg til saken, mens han kritiserer andre for å ikke diskutere sak..... Begynne å dra inn forhold i andre land, sverte Carl I. Hagen for at han ikke ser lenger enn til sin egen nesetipp osv. Hører ingen steder hjemme i en tråd om forholdene for norske barnefamilier kommentert av en norsk politiker. Urent trav!

Det er ikke rart man blir noe innmari lei.

Helt enig. Å ønske folk god bedring når man debatterer er ikke det spøtt bedre enn å kalle noen feks en snøsokk ;)

"Helt enig. Å ønske folk god bedring når man debatterer er ikke det spøtt bedre enn å kalle noen feks en snøsokk ;)"

*Glis*, men helt enig.

Du ser jo selv hva vedkommende skriver i denne tråden. Vær snil ikke å fremstille det som om det er en krangel mellom to personer som "gjør det samme". Jada, jeg kan nok gjenta meg, men jeg skriver IKKE noe slikt som blir skrevet av "you know who".

Dere kan bruke politiet i slike saker. Det er ikke akseptabelt at vi vanlige brukere skal utsettes for slikt.

Med vennlig hilsen

Sikker på at du ses på som en vanlig bruker?

Sikker på at du ses på som en vanlig bruker?

Jeg er en vanlig bruker på DOL.

Mine synspunkter for Menneskerettighetene, og mot diskriminering av kvinner, homofile, jøder, muslimer, osv., får jo enkelte til å gå amokk fordi de ikke har motargumenter, men det sier vel mer om dem enn om meg.

Gjest rev med briller

Mine synspunkter for Menneskerettighetene, og mot diskriminering av kvinner, homofile, jøder, muslimer, osv., får jo enkelte til å gå amokk fordi de ikke har motargumenter, men det sier vel mer om dem enn om meg.

''Mine synspunkter for Menneskerettighetene, og mot diskriminering av kvinner, homofile, jøder, muslimer, osv., får jo enkelte til å gå amokk fordi de ikke har motargumenter''

Nå syntes jeg du skal komme ned av din høye hest.

Annonse

Forskjellig virkelighetoppfatning, slik Webmaster skrev lengre oppe her.

Forskjellig virkelighetoppfatning, slik Webmaster skrev lengre oppe her.

Selvsagt er det forskjellig virkelighetsoppfatninger. Det er åpenbart.

Forskjellen er at jeg kan komme med argumenter/dokumentasjon.

Du ser jo selv hva andre skriver av drittkasting, nettopp fordi de ikke har noe annet.

Du ser jo selv hva andre skriver av drittkasting, nettopp fordi de ikke har noe annet.

For deg så er aldri andres argumenter/dokumentasjon "gyldig/god nok" uansett, for det er du som har rett.

Gjest sjøstjerna

Forskjellig virkelighetsoppfatning. Vet du hva det betyr?

''Forskjellen er at jeg kan komme med argumenter/dokumentasjon.

Du ser jo selv hva andre skriver av drittkasting, nettopp fordi de ikke har noe annet.''

Dette skriver du. Andre vil si det samme om seg. At de kommer med argumenter, og du kommer med drittkasting fordi du ikke har noe annet.

Det er det som er forskjellig virkelighetsoppfatning. :-)

For deg så er aldri andres argumenter/dokumentasjon "gyldig/god nok" uansett, for det er du som har rett.

Så lenge de må nedverdige seg til skittkasting så er det åpenbart at de ikke har argumentasjon, for da ville de brukt den.

Så lenge de må nedverdige seg til skittkasting så er det åpenbart at de ikke har argumentasjon, for da ville de brukt den.

Dette har du skrevet 100 ganger før, det kan jeg dokumentere. Skjønner ikke hvordan det er mulig å diskutere i så mange innlegg hvem som gjør sånn og sånn, blir du ikke lei?

Forskjellig virkelighetsoppfatning. Vet du hva det betyr?

''Forskjellen er at jeg kan komme med argumenter/dokumentasjon.

Du ser jo selv hva andre skriver av drittkasting, nettopp fordi de ikke har noe annet.''

Dette skriver du. Andre vil si det samme om seg. At de kommer med argumenter, og du kommer med drittkasting fordi du ikke har noe annet.

Det er det som er forskjellig virkelighetsoppfatning. :-)

Stalin og Amnesty International (for å sette det på spissen) har forskjellig virkelighetsoppfatning.

Det betyr ikke at de er likeverdige oppfattelser.

Videre, du finner ikke innlegg etter innlegg fra med med personangrep.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...