Gå til innhold

Stilltiende redigering/sletting fra Webmaster.

Anbefalte innlegg

Dette har du skrevet 100 ganger før, det kan jeg dokumentere. Skjønner ikke hvordan det er mulig å diskutere i så mange innlegg hvem som gjør sånn og sånn, blir du ikke lei?

Tja - for at jeg skal ha svart på det 100 ganger, så er det åpenbart noen som har skrevet 100 innlegg til meg om akkurat det, ikke sant?

Jeg synes emnet er kjedelig, og skulle ønske folk kunne diskutere sak. Samtidig, når folk henvender seg til meg, så er jeg vanligvis høflig nok til å svare dem.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Mandolaika

14

• morsan

3

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna

Stalin og Amnesty International (for å sette det på spissen) har forskjellig virkelighetsoppfatning.

Det betyr ikke at de er likeverdige oppfattelser.

Videre, du finner ikke innlegg etter innlegg fra med med personangrep.

Med vennlig hilsen

''Det betyr ikke at de er likeverdige oppfattelser.'' Ser du på dine meddebattanter som likeverdige? At deres oppfattelser er likeverdige med dine?

''Videre, du finner ikke innlegg etter innlegg fra med med personangrep''

Vel, når du ler av andres innlegg, så kan det oppfattes som personangrep/latterliggjøring/bølleteknikk.

Gjest sjøstjerna

Tja - for at jeg skal ha svart på det 100 ganger, så er det åpenbart noen som har skrevet 100 innlegg til meg om akkurat det, ikke sant?

Jeg synes emnet er kjedelig, og skulle ønske folk kunne diskutere sak. Samtidig, når folk henvender seg til meg, så er jeg vanligvis høflig nok til å svare dem.

Med vennlig hilsen

'' Samtidig, når folk henvender seg til meg, så er jeg vanligvis høflig nok til å svare dem.''

Hyggelig tanke. Men noen ganger er det mer høflig (eller voksent om du vil) å bare la være å svare. :-)

'' Samtidig, når folk henvender seg til meg, så er jeg vanligvis høflig nok til å svare dem.''

Hyggelig tanke. Men noen ganger er det mer høflig (eller voksent om du vil) å bare la være å svare. :-)

Du skriver til meg. Til tider er svært mange av innleggene i innboksen min fra deg.

Skal jeg ikke svare deg?

Med vennlig hilsen

Jeg svare ikke alltid deg. Er jeg uhøflig da?

Det er jeg for høflig til å si noe om! ;-)

Poenget er at over 95% av innleggene jeg skriver er direkte svar til andre som henvender seg til meg (gjerne ved å svare meg, men mange går inn i en tråd for å skrive til meg). Ettersom jeg kun skriver som "Sør", og ettersom det er mange som skriver til meg, blir det selvsagt mange innlegg fra "Sør".

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Moderator

Håper du registerer at psyko-tospannet for ørtne gang sitter å dritkaster andre i sin velkjente chattestil. Denne gang om slettede innlegg.

Regner med at du tar affære i forhold til dette, da det umulig kan forventes at man skal sitte rolig å bivånne møkkspredingen og la den stå ubesvart.

ref.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4471957

Se svaret gitt i denne tråden: http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4472557

Stalin og Amnesty International (for å sette det på spissen) har forskjellig virkelighetsoppfatning.

Det betyr ikke at de er likeverdige oppfattelser.

Videre, du finner ikke innlegg etter innlegg fra med med personangrep.

Med vennlig hilsen

Nå bør du roe deg ned litt. Det selvbildet du har er litt for grandiost.

Bra! Om han ikke kan lete dem fram har han dem nemlig ikke....Helt uavhengig av om han gidder å bruke tid på det eller ikke. Akkurat sånn han pleier å svare, alltid!

Jeg konkluderte med at dette må være basert på noen tidligere erfaringer og at vedkommende finner det vanskelig å komme seg videre derfra i og med at det ikke kom noe svar på det jeg faktisk spurte om.

Bra! Om han ikke kan lete dem fram har han dem nemlig ikke....Helt uavhengig av om han gidder å bruke tid på det eller ikke. Akkurat sånn han pleier å svare, alltid!

Hahaha!

Nå får du bli enig med deg selv om jeg skal svare på flere eller færre innlegg!

:knegg:

Hahaha!

:knegg:

"Hahaha!

:knegg:"

Denne kan ikke ha vært ment til meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...