Gå til innhold

Har dere kjøpt farsdagsgave til i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest Farsdag nå igjen

Så er det farsdag igjen, og jeg måtte ut å kjøpe gave til pappan fra mine barn. Da vi var små lagde vi kort og serverte nystekte rundstykker på senga til vår far, men det er visst ikke vanlig lenger. Så jeg brukte opp julegavetipset og kjøpte kappsag, som har stått høyt på ønskelisten lenge.

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har faktisk kjøpt gave i år, men det er kun fordi han har holdt på og hinta mer enn kraftig om denne farsdagen i lange tider nå. Ikke bare det, men han har også hinta kraftig om hva han vil bli ekstra glad for å få.

Når er det morsdag, forresten? Det glemmer jeg alltid, men i år skal jeg begynne å hinte minst en måned i forveien:)

Jeg har faktisk kjøpt gave i år, men det er kun fordi han har holdt på og hinta mer enn kraftig om denne farsdagen i lange tider nå. Ikke bare det, men han har også hinta kraftig om hva han vil bli ekstra glad for å få.

Når er det morsdag, forresten? Det glemmer jeg alltid, men i år skal jeg begynne å hinte minst en måned i forveien:)

Morsdag er andre søndag i februar,- du kan begynne å hinte rett over nyttår :)

Gjest Nickløsheletiden

Jeg har kjøpt en kopp det står "verdens beste pappa" på :-)

Og så må det bli frokost på sengen (mest for minstemors skyld) og noe godt til kaffen.

Min egen far er bortreist, så jeg får ikke gjort annet enn å ringe og gratulere med dagen.

Annonse

Har aldri hatt for vane å gi noen spesiell oppmerksomhet til min egen far på farsdagen. Tror knapt han vet den eksisterer.

Jeg pleier å oppfordre mine barn til å lage noe, skrive et kort eller tegne en tegning til far. Noen ganger har vi kjøpt noe småtteri, om det passet seg slik. Ville aldri dratt avgårde i ens ærend for å kjøpe farsdagsgave - så viktig er dagen ikke.

I år blir det faktisk farsdagsgave her i huset også. Han har ikke fått det de foregående 14 årene, men siden han ønsker seg en pyjamas og nå ligger med joggedrakt om natten fordi det er så kaldt, så blir det gave i morgen i stedet for til jul ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...