Gå til innhold

Har dere kjøpt farsdagsgave til i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest Signatura

"det er visst ikke vanlig lenger" - Det var da et utrolig dårlig grunn, du/dere bestemmer da hva som er vanlig hos dere?

Her får pappaen en tegning, og min far og min svigerfar får en telefon. (husker forresten et år vi var hos svigerfar, og han fikk kake og et kryssordhefte av oss, fordi svogeren min var der og vi visste de hadde med presang.) Kaffe på senga har vi på søndager, så det skal jeg nok fikse i morgen tidlig. Såpass som en kappsag tror jeg ingen av dem får av meg/barna til jul engang. Tror moren min lager kake til faren min, men det er ikke helt uvanlig på andre søndager heller.

Fortsetter under...

Woops, farsdag ja. Det har vi glemt her i huset. Hm. Det får bli god middag og kort fra ungene tenker jeg :o) Vi pleier i grunnen ikke gjøre så mye utav slike dager uansett, men det er jo kjekt å bli husket i det minste. Pappa og svigerfar får nøye seg med en sms hver ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...