Gå til innhold

Helt ærlig om tynne folk!

Anbefalte innlegg

Gjest britney skinny
Skrevet

Hva tenker du om du ser en jente som er tynn med moteriktige klær? Hva tenker du når en jente på 175 klager over at hun veier 60kg og føler seg smellfeit?

Mange klager på at overvektige blir diskrimert og mobbet, men jeg føler også det samme ved å være mager. Opplevd på fest at en venninne ikke ville bli fotografert sammen med meg, fordi da ble hun seendes så stor ut...

Stakkars store, men ingen føler med de tynne. For vi kan ikke ha noen grunner til å klage. Ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mager du er, men jeg er tre cm lavere enn deg og noen kilo lettere. Mager er jeg ikke, men slank... Har aldri opplevd det som noe problem?

Forøvrig har jeg en venninne som nok kan se litt anorektisk ut, men som absolutt spiser helt normalt. Kan forstå at hun blir lei av kommentarer om hvor forferdelig tynn hun er osv...

Skrevet

''Hva tenker du om du ser en jente som er tynn med moteriktige klær?''

Kommer an på. Kanskje tenker jeg "Hun var hyggelig", eller kanskje jeg tenker "hun var pen".

''Hva tenker du når en jente på 175 klager over at hun veier 60kg og føler seg smellfeit? ''

Cirka omtrent det samme som hvis noen som har gode jobber, grei lønn, bra bolig med relativt nye møbler, tv, bil etc sitte og klage over at de har dårlig råd i påhør av arbeidsledige: De bør tenke seg litt om hva de klager over og til hvem!

''Opplevd på fest at en venninne ikke ville bli fotografert sammen med meg, fordi da ble hun seendes så stor ut...''

Hun høres litt fjern ut, men ta det som et kompliment. Hva synes du er verst: Å få høre at noen ikke vil bli fotografert sammen med deg fordi du er så slank at de ser feite ut, eller at de hadde tenkt (men ikke turt å si til deg) at de synes det er dødsdigg å bli fotografert ved siden av en som er sååå feit, for da ser de skikkelig slanke ut selv?

Skrevet

Hun var trendy

''Hva tenker du når en jente på 175 klager over at hun veier 60kg og føler seg smellfeit?''

Jeg vanker ikke med folk i 20-årene, så jeg opplever ikke dette.

''Mange klager på at overvektige blir diskrimert og mobbet, men jeg føler også det samme ved å være mager.''

Hvis du er hun på 175 som veier 60 kilo, så er du ikke mager.

'' Opplevd på fest at en venninne ikke ville bli fotografert sammen med meg, fordi da ble hun seendes så stor ut...''

Ungdommen i dag....Var hun redd bildet skulle havne på FB eller i en eller annen blogg da antagelig lol.

''Stakkars store, men ingen føler med de tynne. For vi kan ikke ha noen grunner til å klage. Ikke sant?''

Selvsagt kan tynne ha grunner til å klage, men ikke på vekta ;)

Gjest britney skinny
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mager du er, men jeg er tre cm lavere enn deg og noen kilo lettere. Mager er jeg ikke, men slank... Har aldri opplevd det som noe problem?

Forøvrig har jeg en venninne som nok kan se litt anorektisk ut, men som absolutt spiser helt normalt. Kan forstå at hun blir lei av kommentarer om hvor forferdelig tynn hun er osv...

Jeg har mange fyldige/overkvektige venninner og er så dritlei av å høre deres klaging om hvor fet de føler seg, hvor sjalu de er o.s.v. Jeg er 175 høy og 60 kg ja. Det vil si normlvekt, men det hjelper ikke å være der når alle skal "bekymre seg". Tror det er lettere å se usunn tynn ut når en er høy, enn 1.55 høy... Det har men høyden å gjøre, ikke vekten. Kan det stemme? Plis ikke kall meg kvalm, usympatisk o.s.v...

Skrevet

Jeg har mange fyldige/overkvektige venninner og er så dritlei av å høre deres klaging om hvor fet de føler seg, hvor sjalu de er o.s.v. Jeg er 175 høy og 60 kg ja. Det vil si normlvekt, men det hjelper ikke å være der når alle skal "bekymre seg". Tror det er lettere å se usunn tynn ut når en er høy, enn 1.55 høy... Det har men høyden å gjøre, ikke vekten. Kan det stemme? Plis ikke kall meg kvalm, usympatisk o.s.v...

Igrunnen er det en uting at man hele tiden skal kommentere andres utseende mht kroppsfasong osv...

Hvis du er lei av kommentarer så sier du at du er fornøyd med kroppen din som den er og at du spiser som du skal og er frisk og rask - that's it ;)

Når venninnene dine begynner å snakke om kroppene sine får du parare med at du er litt lei av kroppssnakk og høre om dere kan skifte tema ;)

Gjest snikksnakk
Skrevet

Jeg tenker "usj, hun var skinny". (Beklager, men jeg får helt chills av veldig tynne personer.)

''Hva tenker du når en jente på 175 klager over at hun veier 60kg og føler seg smellfeit?''

Anorexia waiting to happen.

''Mange klager på at overvektige blir diskrimert og mobbet, men jeg føler også det samme ved å være mager. Opplevd på fest at en venninne ikke ville bli fotografert sammen med meg, fordi da ble hun seendes så stor ut...

Stakkars store, men ingen føler med de tynne. For vi kan ikke ha noen grunner til å klage. Ikke sant?''

Jeg føler med de tynne, det ser vondt ut å ikke kunne sitte på en stol uten å ha noe polstring under rumpa. Og de kan se veike og syke ut.

Skrevet

Jeg tenker "usj, hun var skinny". (Beklager, men jeg får helt chills av veldig tynne personer.)

Anorexia waiting to happen.

''Mange klager på at overvektige blir diskrimert og mobbet, men jeg føler også det samme ved å være mager. Opplevd på fest at en venninne ikke ville bli fotografert sammen med meg, fordi da ble hun seendes så stor ut...

Stakkars store, men ingen føler med de tynne. For vi kan ikke ha noen grunner til å klage. Ikke sant?''

Jeg føler med de tynne, det ser vondt ut å ikke kunne sitte på en stol uten å ha noe polstring under rumpa. Og de kan se veike og syke ut.

''Jeg tenker "usj, hun var skinny". (Beklager, men jeg får helt chills av veldig tynne personer.)''

Hvorfor får du det?

Det er jo like ille som å føle at man får "helt chills av veldig feite personer".......

Gjest snikksnakk
Skrevet

''Jeg tenker "usj, hun var skinny". (Beklager, men jeg får helt chills av veldig tynne personer.)''

Hvorfor får du det?

Det er jo like ille som å føle at man får "helt chills av veldig feite personer".......

Jeg vet. Jeg får ikke like mye chills av tykke personer. Jeg tror det er fordi jeg føler de er "fangeleirsyke". (Jeg får ondt av dem, altså. Det gjør jeg av tykke også, men på en litt annen måte.) Uff, dette høres helt forferdelig, det ser jeg selv.. Men jeg kan ikke noe for hvordan jeg føler. :-/

Skrevet

Kvinnfolk!

Jeg fatter ikke hva det er med dere - og med dere mener jeg både tykke, tynne, veltrente og normale - som gjør at dere i det hele tatt gidder å bry dere om hvordan venninner og andre kvinner ser ut, og her til og med i en såpass grad at dere må se ut hvem dere kan la dere ta bilde sammen med.

Herregud så vanskelig dere gjør livene for dere selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...