Gå til innhold

Hadde dere blitt såret/skuffet over dette?

Anbefalte innlegg

Gjest venter på ledig nick

Selvsagt sier hun ikke noe om det.

Jeg er selv bedt på en damefest tidlig i desember som jeg ergrer meg grønn over at jeg går glipp av. Jeg har allerede meldt meg på et julebord og derfor kan jeg ikke.

Det ville jo være direkte frekt av meg og foreslå en annen dag. Ikke minst av hensyn til de andre damene som skal dit.

Nå er jo ikke datoen bestemt ennå, dette var bare et spørsmål ute på høring. Om vi allerde hadde bestemt en dato, og noen ville endre den så hadde det selvsagt vært en annen sak.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Dorthe

3

• ariadne

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Siden du vet at mange er opptatt i disse helgene, synes jeg du burde snakket med dine venninner og avtalt en fredag/lørdag som passer for dere alle.

Jeg synes ikke du har noe å bli såret over. Du har bare vært litt tanketom i forhold til å planlegge bedre.

Ta en samtale med alle tre og finn en dato som passer. De synes sikkert det er hyggelig å være alle sammen de også.

ok, er enig i det. Har nok bare vært dårlig planlegging i kombinasjon med sterk PMS:)

Hun regner vel med at feiringen din er spikret da - det er ditt ansvar å evt. komme med forslag om endring av dato.

Det var bare et spørsmål ute på høring, ingenting som var spikret. Men jeg ser nå at jeg nok har vært litt urimlig og bitte litte granne premenstruell. Får håpe det ordner seg.

ok, jeg ser nå at jeg har vært litt urimelig, og det er jeg glad for å høre.

Men ville du heller spurt om det var andre datoer som var aktuelle, når jeg spurte om det passet? Fikk litt følelsen av at hun ikke var noe særlig interessert i feiring i det hele tatt og det såret meg litt.

Jeg var jo ikke der og kan ikke forestille meg hvordan det var. Det er mulig du har rett i at hun var uinteressert, men det kan også hende at du overfortolker det.

ok, er enig i det. Har nok bare vært dårlig planlegging i kombinasjon med sterk PMS:)

Typisk kvinnfolk, med andre ord. ;)

Ta den telefonen og avtal en hyggelig kveld med hele bunten. Det er langt mer fornuftig enn å styre med pms. Den tiden kommer raskt nok når du entrer overgangsalderen. ;)

Ta den telefonen og avtal en hyggelig kveld med hele bunten. Det er langt mer fornuftig enn å styre med pms. Den tiden kommer raskt nok når du entrer overgangsalderen. ;)

''Den tiden kommer raskt nok når du entrer overgangsalderen. ;)''

Tjaa, ikke nødvendigvis. Etter hva jeg har skjønt, så kan enkelte ende opp med PMS et par år i strekk, mot bare en gang i måneden tidligere;-)

Annonse

Ånei da er det heldigvis slutt på pms.........det er andre ting som kommer da.

Jeg var jo ikke der og kan ikke forestille meg hvordan det var. Det er mulig du har rett i at hun var uinteressert, men det kan også hende at du overfortolker det.

ja, jeg håper bare at jeg overfortolker det hele. litt problematisk å ha bursdag i desember. Enten er det julebord, eller eksamen, eller folk drar hjem til jul. Enda et argument for god planleggingsevne. Har ikke så fryktelig mye av det siste,)

Får håpe mensen kommer snart før jeg lager oppstandelse over dårlig oppslutning her;)

Normalt synes jeg det holder å melde fra om stor bursdagsfeiring 3-4 uker i forveien, men det blir litt spesielt for de som har bursdag midt i julebordsesongen, i jula og i sommerferien. Da har folk stort sett lagt planer allerede. Jeg synes du burde sagt fra tidligere, men jeg kan forstå at du blir litt såret når det virker som venninna di ikke bryr seg stort. Hun er kanskje redd for å bli overkjørt/overtalt?

''Den tiden kommer raskt nok når du entrer overgangsalderen. ;)''

Tjaa, ikke nødvendigvis. Etter hva jeg har skjønt, så kan enkelte ende opp med PMS et par år i strekk, mot bare en gang i måneden tidligere;-)

Et par år? Legg til minst åtte år så nærmer du deg ;o)

Normalt synes jeg det holder å melde fra om stor bursdagsfeiring 3-4 uker i forveien, men det blir litt spesielt for de som har bursdag midt i julebordsesongen, i jula og i sommerferien. Da har folk stort sett lagt planer allerede. Jeg synes du burde sagt fra tidligere, men jeg kan forstå at du blir litt såret når det virker som venninna di ikke bryr seg stort. Hun er kanskje redd for å bli overkjørt/overtalt?

Jeg har rett og slett ikke tenkt på at julebordene starter så tidlig. Har ikke vært i jobb på en del år, og ikke hatt så mye erfaring med julebord. Kanskje derfor jeg tenker at jeg heller ville dratt på venninnefeiring enn julebord, selv om det kom brått på.

Jeg er nok bare elendig til å planlegge. Tenkte først på at så lenge det ikke var snakk om eksamen, eller en dag midt i uka så burde det ordne seg på en fredag.

Men som sagt, glad for at folk ikke var enig i at jeg hadde grunn til å føle meg såret. Det hadde faktisk føltes verre. Men det er nok litt hormoner som spiller inn her nå;)

Annonse

...men så var det dette med bryskrefttilfellene i min familie da...

Da får du se hvor mye plager du har og om det er verdt å ta sjansen. Det er vanskelig. Men jeg tror ikke det er farligere å spise slike hormoner som p-piller.

Da får du se hvor mye plager du har og om det er verdt å ta sjansen. Det er vanskelig. Men jeg tror ikke det er farligere å spise slike hormoner som p-piller.

Ja, er ikke der ennå, men det er jo bare et tidsspørsmål...

Dessverre, men nick er ikke ledig.

OK, hun har litt knekte antenner, men dere damene har en tendens til å ta ting litt vel alvorlig. Gutta ville ha sagt: Hva faen, skal du på julebord når jeg har trettiårsdag, din jævla pudding!

Så hadde det løst seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...