Gå til innhold

Hadde dere blitt såret/skuffet over dette?

Anbefalte innlegg

Jeg er fullt klar over at jeg er sent ute, men jeg hvis det var min venninne som ble tredve og jeg hadde glemt at hun ble det, så hadde jeg heller prioritert venninnen. Eller foreslått en annen dato.

Men som sagt, jeg har ikke så veldig mye erfaring med julebord.

''Jeg er fullt klar over at jeg er sent ute, men jeg hvis det var min venninne som ble tredve og jeg hadde glemt at hun ble det, så hadde jeg heller prioritert venninnen. Eller foreslått en annen dato.''

Men det er nå engang sånn at ikke alle vil gjøre ting på samme måte som vi selv.

Det var opp til deg å foreslå en annen dato, ikke venninnen.

Dessuten: Julebord er i mange bedrifter viktig for det sosiale. Å være "den som ikke var der" ville i alle fall ikke JEG likt, selv om venninnen min hadde rund dag aldri så mye.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Dorthe

3

• ariadne

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg hadde ikke blitt såret. Skal jeg feire bursdag vil jeg at folk skal komme fordi de har lyst til å komme, ikke fordi de føler at de MÅ komme....

Nå hadde venninna di meldt seg på julebordet før hun visste om din feiring.. Kan du ikke bare sjekke om det er en felles dag som passer for dere alle å feire på da?

Men hun viste vel ingen interesse heller for å ta det en annen dag. Det var det som var litt sårende. Hadde hun sagt, at det passer best for meg på lørdag eller søndag så hadde det hjulpet litt ..

Noe sier meg at du er attpåklatten i familien din? ;-P

jeg reagerte vel mest på at hun tydeligvis ikke var interessert i å feire noen av de andre dagene heller. Men jeg har ikke så mye erfaring med julebord så det er sikkert derfor. Men egentlig bra å høre at de folk synes at skuffelsen ikke er begrunnet.

Jeg tror personlig at jeg hadde prioritert en god venninnes tredveårsdag selv om det kom brått på meg.

Jeg synes du virker unødvendig sår på dette, ting kan tyde på at du er litt usikker på hele vennskapet. Er man gode venner betyr ikke en enkelt bursdagfeiring så mye. Jeg ville nok også heller prioritert julebord på jobben foran et trettiårslag. Jeg ville vist min venn/venninne at hun var betydningsfull en annen dag.

Jeg hadde prioritert det som jeg var påmeldt til først. Uansett om det var julebord eller bursdag.

Vi har julebord på fjellet en helg (med partner), og det er skjelden (aldri??) noen som uteblir fra dette. Årets luksus for oss. Gleder meg til neste helg ;)

Annonse

Jeg hadde ikke blitt såret. Med tanke på at det er desember det er snakk om synes jeg du er for sent ute. Hadde jeg meldt meg på julebordet først så hadde jeg gått dit, i tillegg er julebordet absolutt noe jeg ikke har lyst til å gå glipp av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...