Gå til innhold

Blir du overvåket av dine foreldre på FB?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg blir overvåket av moderen. Det som er verst er i grunnen at hun ser ut til å leve et mer interessant liv enn meg;)

Fra spøk til alvor, jeg synes ikke noe om at foreldre overvåker ungdommene sine på fb. Litt space må de få lov til å ha.

Skrevet

Spørsmålet på dette forumm burde vel heller være: "Overvåker du dine barn på FB?"

Ettersom jeg selv ikke er på FB, kan jeg svare nei på spørsmål om begge generasjonene :-)

Skrevet

Spørsmålet på dette forumm burde vel heller være: "Overvåker du dine barn på FB?"

Ettersom jeg selv ikke er på FB, kan jeg svare nei på spørsmål om begge generasjonene :-)

Eller "Overvåkes du av dine barn på FB?"

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Forelder på FB
Skrevet

Jeg er venn med mine barn på FaceBook. Men det var de som sendte venneforespørsel, ikke jeg. Og den kom først etter at de hadde vært på FB et par år.

Det oppleves mer som om de overvåker meg enn omvendt, siden jeg stadig får kommentar på ting jeg skriver, mens jeg knapt følger med på dem. For ordens skyld: Jeg hverken skriver noe om barna mine, eller legger ut bilder av dem. Så det er ikke den slags de kommenterer.

Skrevet

Eller "Overvåkes du av dine barn på FB?"

;-)

Med vennlig hilsen

Ja, slik kan det selvsagt også formuleres :-)

Skrevet

Jeg har min mor som venn og mine døtre også. De er også venner, så døtrene mine har mor og mormor som venner på facebook. Jeg tror neppe min mor overvåker meg, men hun leser gjerne det jeg skriver. Det er veldig praktisk når jeg er på reise å kunne skrive inn der hvordan det går.

Jeg sa engang til mine døtre at de fikk huske på at det som de mener at ikke mormor tåler å se det skal ikke på facebook. Alle bør tenke seg om før de skriver hva som helst på fb.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Overvåker - jojo, det kan man vel kanskje kalle det? Men likevel da, det man legger ut på Facebook kan alle lese (avhengig av innstillinger) også foreldrene - kanskje like greit at man tenker på at "mor leser dette" før man legger det ut, og at man derfor er litt mer restriktiv på dette...

Jeg er forresten venn med min datter på Facebook, og ingen av oss har noe problem med det - dermed har vi begge sperren på hva vi legger du, ettersom vi vet at den andre leser det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...