Gå til innhold

Når det ikke går buss/tog etter kl 14 julaften

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ikke ikke har muligheten til å komme fra f.eks. jobb tidligere og rekke buss/tog, ser jeg ingen andre muligheter enn følgende:

1. Lei bil.

2. Haik.

3. Taxi (som naturligvis blir alt for dyrt for de aller fleste).

Gjest heim til jul

Hvis du ikke ikke har muligheten til å komme fra f.eks. jobb tidligere og rekke buss/tog, ser jeg ingen andre muligheter enn følgende:

1. Lei bil.

2. Haik.

3. Taxi (som naturligvis blir alt for dyrt for de aller fleste).

buhu.

Du kan ikke fåt bytte vakt med en som ikke skal reise hjem til jul, da?

Ellers fant jeg noen nettsider ved å google samkjøring - kanskje disse kan være noe? NB: jeg har ikke sjekket ut stedene selv,

http://www.samkjoring.no/

http://www.hentmeg.no/

Det var de to første treffene - her er hele søkslista:

http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=samkj%C3%B8ring&meta=&rlz=1I7ADBF_no

Annonse

Noen allierer seg med langdistansesjåfører som skal samme ruta. Nå synes jeg det høres creepy ut, men jeg kjenner et par som har gjort de - om det har vært noen som har skullet samme vei.

Jeg ville. evt. vurdert om jeg kunne tatt fri dagen før så jeg kunne reise tidligere - eller at det faktisk gikk flere busser.

Gjest vaffel-Hjørdis

Mener du at hun skal gå 18 mil? Hvordan skal hun da nå frem til julemiddagen?

''Mener du at hun skal gå 18 mil? Hvordan skal hun da nå frem til julemiddagen?''

Hun rekker sikkert neste års julemiddag.

Noen allierer seg med langdistansesjåfører som skal samme ruta. Nå synes jeg det høres creepy ut, men jeg kjenner et par som har gjort de - om det har vært noen som har skullet samme vei.

Jeg ville. evt. vurdert om jeg kunne tatt fri dagen før så jeg kunne reise tidligere - eller at det faktisk gikk flere busser.

Som student satt jeg flere ganger på med langtransportsjåfører, men dette var i et lokalt firma i hjembygda mi, og moren min kjente innehaveren .-)

Men de kjører kanskje ikke på julaften??

uansett - det var jo utrolig pengebesparende for en student, men selv om jeg møtte opp på terminalen deres til avtalt tid f eks kl 19, kunne jeg vente der i opptil 2 timer før de kom seg avv gårde pgs ymse ting som måtte gjøres. Jeg satt på til oslo, og kom da fram der på de utroligste tidspunkt om natten...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...