Gå til innhold

Doringer oppe eller nede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Jeg har en teori om hvorfor det er så skummelt for kvinner at ikke menn legger ned ringen etter seg.

Kona har vært alene hjemme i noen dager og du kommer hjem og finner ringen oppe. Kjipt.''

Men en mulighet kan jo være at hun akkurat har vasket doen, og glemt å legge ned igjen etterpå...;-)

''Jeg har en teori om hvorfor det er så skummelt for kvinner at ikke menn legger ned ringen etter seg.

Kona har vært alene hjemme i noen dager og du kommer hjem og finner ringen oppe. Kjipt.''

Men en mulighet kan jo være at hun akkurat har vasket doen, og glemt å legge ned igjen etterpå...;-)

DOL-tråden om temaet endte i hvert fall ikke med diskusjon om hvorvidt man bør tisse i vasken eller drikke av den.

Som SDD har påpekt, er DOL hakket mer sivilisert enn VG-forumene.

DOL-tråden om temaet endte i hvert fall ikke med diskusjon om hvorvidt man bør tisse i vasken eller drikke av den.

Som SDD har påpekt, er DOL hakket mer sivilisert enn VG-forumene.

*he he* Ja, diskusjonen utartet seg virkelig. :-) Merker at jeg er glad jeg ikke frekventerer vg-forumet...

Ellers må jeg si at da jeg så linken, trodde jeg først at det var en artikkel om debatten på DOL - det har jo vært det før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...