Gå til innhold

Bør j skru av mobilen før jeg tar ut batteriet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du skrur selvfølgelig av mobilen først - før du åpner den overhodet... Ikke minst for å unngå støt...

Risikoen for støt fra et batteri på 900 milliamp er betydelig overdrevet.

Moderne mobiltelefoner er små datamaskiner. Å fjerne batteriet uten å skru av først (hvorfor man ønsker å gjøre det aner jeg ikke) er ikke bra for telefonen.

Gjest venter på ledig nick

Risikoen for støt fra et batteri på 900 milliamp er betydelig overdrevet.

Moderne mobiltelefoner er små datamaskiner. Å fjerne batteriet uten å skru av først (hvorfor man ønsker å gjøre det aner jeg ikke) er ikke bra for telefonen.

''Å fjerne batteriet uten å skru av først (hvorfor man ønsker å gjøre det aner jeg ikke) er ikke bra for telefonen.

''

Det tar kortere tid å bare fjerne batterier istedenfor å skru den av først. Har to mobiler som jeg bytter på å bruke derfor er problemstillingen aktuell for meg.

Annonse

''Å fjerne batteriet uten å skru av først (hvorfor man ønsker å gjøre det aner jeg ikke) er ikke bra for telefonen.

''

Det tar kortere tid å bare fjerne batterier istedenfor å skru den av først. Har to mobiler som jeg bytter på å bruke derfor er problemstillingen aktuell for meg.

Kan du ikke heller skaffe deg et "duo-kort" eller hva det heter til det SIM-kortet du har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...