Gå til innhold

Noen drømmetydere?

Gjest merkelige drømmer :)

Anbefalte innlegg

Gjest merkelige drømmer :)

Drømmer så rart for tiden.

For noen få dager siden drømte jeg om noen som forfulgte meg og jeg måtte gjemme meg, dette var på en slags campingplass tror jeg, og jeg søkte tilflukt hos en fremmed familie i en hytte...

Og i natt drømte jeg noe enda rarere,

en asiatisk mann hadde meg og en del andre oppstilt langs en vegg og ville skyte oss, han skjøt alle sammen, jeg fant ut jeg skulle late som jeg døde så kanskje jeg hadde en sjans, men mannen avslørte meg og ville skyte meg og..

men så tryglet jeg ham om å heller ha meg som fange... så husker jeg ikke helt mer av den drømmen :)

Er dette sammensurium av ting jeg har sett på tv eller betyr de noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356167-noen-dr%C3%B8mmetydere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger ikke å bety noe som helst, men vanligvis drømmer vi om ting som opptar oss i hverdagen. For din del kan det f.eks være at du er en situasjon der du føler deg fanget, en situasjon som du har lyst til å løpe fra. Jeg har ingen anelse altså, men det var dette jeg klarte å få ut av det du skrev.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...