Gå til innhold

Kan denne nettbutikken være fake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaa jeg kan ikke se om dette er fake eller ikke,men så har jeg noen som er nesten klin like til 300 kr fra økonomisko da hehe...billige!! får jo kjøpt endel par støvler for 1 par Uggs...merket som koster.

Skrevet

Det er enomt mye uekte Uggs som blir solgt på nettet, og her er jeg 99% sikker på at nettsiden du linket til også selger fake..

Her er andre "norske" sider som selger fake (mulig sidene er stengt nå men de har eksistert)

www.uggsinorge.org

www.uggbootsnorge.org

www.uggnorge.org

www.uggaustralianorge.org

Dette er den offisielle Uggs nettsiden

http://www.uggaustralia.com/gb/

Skrevet

Hvis du er i tvil om en nettside bør du google den. Det kommer til å bli mer og mer av denne typen svindel framover.

Skrevet

For noen forferdelig stygge sko, forresten. Betaler virkelig folk tusenvis av kroner for de Minni Mus-skoene der?

Verden har blitt gal!

Skrevet

For noen forferdelig stygge sko, forresten. Betaler virkelig folk tusenvis av kroner for de Minni Mus-skoene der?

Verden har blitt gal!

Hey, ikke diss Minni Mus sine sko, da! Urettferdig å trekke dem ned på nivå med Uggs. :-)

Skrevet

Hey, ikke diss Minni Mus sine sko, da! Urettferdig å trekke dem ned på nivå med Uggs. :-)

Jeg husker egentlig ikke hva slags sko Minni går i, men fæle er disse Uggs (som jeg ikke hadde hørt om før nå) lell. ;)

For noen år siden var det Crocks som var inn. Herremin!

Det er utrolig hva kvinner får seg til å kjøpe. Selv de gamle treskoene og snowjoggsa slår jo dette.

Skrevet

Jeg husker egentlig ikke hva slags sko Minni går i, men fæle er disse Uggs (som jeg ikke hadde hørt om før nå) lell. ;)

Det er utrolig hva kvinner får seg til å kjøpe. Selv de gamle treskoene og snowjoggsa slår jo dette.

*kremt* Crocs har ALDRI vært inn!

Skrevet

Nja. Det kan vel diskuteres. Synes folk gikk i disse fæle rosa dingstene overalt for noen år siden.

Skrevet

Nja. Det kan vel diskuteres. Synes folk gikk i disse fæle rosa dingstene overalt for noen år siden.

Men det var aldri mote for de over 5 år.

Skrevet

Ja, fatter det ikke jeg heller.

Her er forresten Minni sine sko:

http://www.thepixart.com/valentinesday/mickey-minnie-mouse-valentines-flowers.jpg

Skrevet

Spørs hva man mener med "in", da.

De ble ikke ansett som kule, nei, men de var jo pupulære.

Skrevet

Spørs hva man mener med "in", da.

De ble ikke ansett som kule, nei, men de var jo pupulære.

Ja, men med inn så tenker jeg at man mener at det er moteriktig, og det var de virkerlig aldri.

Skrevet

Ja, men med inn så tenker jeg at man mener at det er moteriktig, og det var de virkerlig aldri.

Det er jeg enig i :-) Unntatt kanskje lokalmoteriktig på campingplassen. ;-)

Skrevet

Men det var aldri mote for de over 5 år.

Åjoda, jeg har sett hauger av voksne gå i disse skoene (burde kanskje skrive skoene i gåseøyne), og jeg har sett debatter på nettet. Hvor kjøpe crocs, osv. Vannvidd!

Skrevet

Åjoda, jeg har sett hauger av voksne gå i disse skoene (burde kanskje skrive skoene i gåseøyne), og jeg har sett debatter på nettet. Hvor kjøpe crocs, osv. Vannvidd!

Ja men det har ikke vært moteriktig..ever!

Men populært var det en periode ja.. galskap...

Skrevet

Ja men det har ikke vært moteriktig..ever!

Men populært var det en periode ja.. galskap...

Ikke for å kverulere, men hva er forskjellen på at noe er "mote" og at noe er "populært"? ;)

Skrevet

Ikke for å kverulere, men hva er forskjellen på at noe er "mote" og at noe er "populært"? ;)

Det er stor forskjell :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...