Gjest VIL ha Uggs ;o) Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 En venninne har kjøpt Uggs på denne nettbutikken; http://www.saleuggbootsonline.com/index.php men stusset litt da hun mottar pakken og ser den er sendt fra Kina. Hva tror dere, tenker dere at disse Uggsene er ekte eller fake? 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Tjaa jeg kan ikke se om dette er fake eller ikke,men så har jeg noen som er nesten klin like til 300 kr fra økonomisko da hehe...billige!! får jo kjøpt endel par støvler for 1 par Uggs...merket som koster. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Det er enomt mye uekte Uggs som blir solgt på nettet, og her er jeg 99% sikker på at nettsiden du linket til også selger fake.. Her er andre "norske" sider som selger fake (mulig sidene er stengt nå men de har eksistert) www.uggsinorge.org www.uggbootsnorge.org www.uggnorge.org www.uggaustralianorge.org Dette er den offisielle Uggs nettsiden http://www.uggaustralia.com/gb/ 0 Siter
Gjest Sinbad Sjøfareren Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ja, de er nok fake. Du får ikke ekte Uggs til halv pris. Slike ting må man kjøpe fra en autorisert forhandler. http://www.dinside.no/855870/ugg-som-svir-i-lommeboka 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hvis du er i tvil om en nettside bør du google den. Det kommer til å bli mer og mer av denne typen svindel framover. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 For noen forferdelig stygge sko, forresten. Betaler virkelig folk tusenvis av kroner for de Minni Mus-skoene der? Verden har blitt gal! 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 For noen forferdelig stygge sko, forresten. Betaler virkelig folk tusenvis av kroner for de Minni Mus-skoene der? Verden har blitt gal! Hey, ikke diss Minni Mus sine sko, da! Urettferdig å trekke dem ned på nivå med Uggs. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hey, ikke diss Minni Mus sine sko, da! Urettferdig å trekke dem ned på nivå med Uggs. :-) Jeg husker egentlig ikke hva slags sko Minni går i, men fæle er disse Uggs (som jeg ikke hadde hørt om før nå) lell. For noen år siden var det Crocks som var inn. Herremin! Det er utrolig hva kvinner får seg til å kjøpe. Selv de gamle treskoene og snowjoggsa slår jo dette. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Jeg husker egentlig ikke hva slags sko Minni går i, men fæle er disse Uggs (som jeg ikke hadde hørt om før nå) lell. For noen år siden var det Crocks som var inn. Herremin! Det er utrolig hva kvinner får seg til å kjøpe. Selv de gamle treskoene og snowjoggsa slår jo dette. *kremt* Crocs har ALDRI vært inn! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 *kremt* Crocs har ALDRI vært inn! Nja. Det kan vel diskuteres. Synes folk gikk i disse fæle rosa dingstene overalt for noen år siden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Nja. Det kan vel diskuteres. Synes folk gikk i disse fæle rosa dingstene overalt for noen år siden. Men det var aldri mote for de over 5 år. 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Jeg husker egentlig ikke hva slags sko Minni går i, men fæle er disse Uggs (som jeg ikke hadde hørt om før nå) lell. For noen år siden var det Crocks som var inn. Herremin! Det er utrolig hva kvinner får seg til å kjøpe. Selv de gamle treskoene og snowjoggsa slår jo dette. Ja, fatter det ikke jeg heller. Her er forresten Minni sine sko: http://www.thepixart.com/valentinesday/mickey-minnie-mouse-valentines-flowers.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 *kremt* Crocs har ALDRI vært inn! Spørs hva man mener med "in", da. De ble ikke ansett som kule, nei, men de var jo pupulære. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Spørs hva man mener med "in", da. De ble ikke ansett som kule, nei, men de var jo pupulære. Ja, men med inn så tenker jeg at man mener at det er moteriktig, og det var de virkerlig aldri. 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ja, men med inn så tenker jeg at man mener at det er moteriktig, og det var de virkerlig aldri. Det er jeg enig i :-) Unntatt kanskje lokalmoteriktig på campingplassen. ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Men det var aldri mote for de over 5 år. Åjoda, jeg har sett hauger av voksne gå i disse skoene (burde kanskje skrive skoene i gåseøyne), og jeg har sett debatter på nettet. Hvor kjøpe crocs, osv. Vannvidd! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Åjoda, jeg har sett hauger av voksne gå i disse skoene (burde kanskje skrive skoene i gåseøyne), og jeg har sett debatter på nettet. Hvor kjøpe crocs, osv. Vannvidd! Ja men det har ikke vært moteriktig..ever! Men populært var det en periode ja.. galskap... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ja men det har ikke vært moteriktig..ever! Men populært var det en periode ja.. galskap... Ikke for å kverulere, men hva er forskjellen på at noe er "mote" og at noe er "populært"? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ikke for å kverulere, men hva er forskjellen på at noe er "mote" og at noe er "populært"? Det er stor forskjell :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.