Gå til innhold

Har produkter, men ikke programmer til Windows 7

Anbefalte innlegg

Gjest Gjerrig Narken

Jeg har en del programmer som jeg har brukt en del på XP, og nå har jeg gått over til ny pc og nytt operativsystem, Windows 7.

Nå sliter jeg med installeringen av flere av programmene da de "kun" er laget for opptil Vista.

Må jeg ut og kjøpe alle produktene på nytt(snakker om programmer for flere tusen)?

Fortsetter under...

Annonse

Det er jeg usikker på. Jeg får i hvert fall kjørt mitt Office Vista (og det må vel ha vært 32 bit?) på Win7 med 64 bit.

Jeg mener at det var noen av jobb-programmene som ikke virket på min 64-bits win7... måtte vente på oppgradering. Men om det var reelt eller om det bare var en formalitet i inst.systemet husker jeg ikke..

Jeg mener at det var noen av jobb-programmene som ikke virket på min 64-bits win7... måtte vente på oppgradering. Men om det var reelt eller om det bare var en formalitet i inst.systemet husker jeg ikke..

Det kan være at sammenligningen min med Office ikke er helt fair. Begge deler er Windows, og de sørger nok for at egne programmer er kompatible uansett om man kjører på 32 eller 64. Det er det ikke sikkert andre produsenter tenker på.

Det kan være at sammenligningen min med Office ikke er helt fair. Begge deler er Windows, og de sørger nok for at egne programmer er kompatible uansett om man kjører på 32 eller 64. Det er det ikke sikkert andre produsenter tenker på.

Særlig ikke hvis det er musikk-programvare. Er en hel del sånt som ikke er kompatibelt med 64-bit os.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...