Gå til innhold

Skal du bake til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest uten ansikt
Skrevet

Bake meg her, og bake meg der, er sannelig ikke sikker ennå, men det blir kanskje noe marsipan tenker jeg.

Skrevet

Kun pepperkaker, dersom junior fortsatt har interesse av denslags. Pepperkakebakst går under kategorien "aktivitet" og ikke "matauk".

Persille1365381127
Skrevet

Bare krumkaker til oss privat :)

Men det ser ut til at jeg må bake 1000 goro, 850 sandkaker, 650 krumkaker og 1600 berlinerkranser i tillegg til pepperkaker & pepperkakehus - så første uken i desember blir nok fin :P

(nei, jeg har ikke klart å finne en leverandør som baker gode nok kaker, de smaker jo bare kunstig og vanilje! Dette klarer vi bedre selv...)

Gjest Bare vitebegjærlig ;)
Skrevet

Bare krumkaker til oss privat :)

Men det ser ut til at jeg må bake 1000 goro, 850 sandkaker, 650 krumkaker og 1600 berlinerkranser i tillegg til pepperkaker & pepperkakehus - så første uken i desember blir nok fin :P

(nei, jeg har ikke klart å finne en leverandør som baker gode nok kaker, de smaker jo bare kunstig og vanilje! Dette klarer vi bedre selv...)

Hva skal du med alle kakene??????

Skrevet

Muligens baker jeg brød og en oppskrift småkaker. I så fal skal jeg gjøre det snart så det er ferdig før adventstiden begynner.

Gjest lavkarboo
Skrevet

Hvis det blir noe så blir det lavkarbo.

Lavkarboo ting til jul:

Multekrem

Marsipan

Bountysjokolade

Mandelstenger

Sjokoladekake på lur i fryseren.

Skrevet

Skal bake pepperkaker hvis noen av tanteungene gidder... Men de store begynner å bli "for store", og de små er ennå litt i yngste laget.

Persille1365381127
Skrevet

Hva skal du med alle kakene??????

Selge dem :)

Dette var det de solgte i fjor, da bakte de ikke selv - og det var dyrere enn jeg har tenkt å legge meg. Det er åpenbart mange her som kjøper kaker, så det kan blir bra business av dette :)

AneM1365380603
Skrevet

Håper ungene tar seg av all baking, minus delfiakake. Julekaker er virkelig ikke spiselig :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...