morsan Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 For meg er det greit å lage de to på julaften og så spiser jeg det kaldt første og andre dag og da er jeg gjerne lei ;o) Ja da er det jo greit :-) Vi skal ha julaften hjemme hos oss selv i år - første gang på 4 år, faktisk! Da blir det ribbe etc. Men vi skal på middag borte 1. + 2. dag, og regner med å få pinnekjøtt en av dagene, og så kanskje kalkun. 0 Siter
Gjest colors Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Lager ikke julemiddag. Reiser bort og får maten servert - jafs De som lager den serverer ribbe, pølse og sånn medistergreier. Selv klarer jeg bare ribba. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 På julaften blir det helstekt spedand ved eple. Lettsaltet torsk på første dag. Helstekt spedand?????? Hva i alle dager er det???? Andunger? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Det kommer helt an på gjestene. I fjor var vi mange, så da hadde vi svineribbe, pinnekjøtt, medisterkaker og Sundepølser. Til dessert hadde vi riskrem, multekrem og Dronning Maud-pudding. Alle fant noe de likte på bordet Vi har ikke bestemt oss for om vi skal invitere noen i år. Inviterer vi de vanlige kommer deres faste gjester også, og vi lurer på om vi kanskje skal ha det helt rolig i år. Får sjå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.