Gå til innhold

Skal du klippe håret til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal klippe og farge. Regner med at det blir når jeg har fått lønn, altså etter 10. desember.

Skrevet

Jeg skal nok farge det en gang før jul ja, men tror ikke det blir klipping siden jeg sparer til langt hår.. :)

Skrevet

Stripes og klippes :o) Eller kanskje jeg skal farge håret tilbake til min egentlige farge, rødt

Skrevet

Ja rett før jul kommer jeg til å gå til frisøren og farge og klippe håret som jeg gjør ellers med to måneders mellomrom.

Skrevet

Jeg gjorde det i dag, så da tror det kan få være som det er en stund. Det er så mye annet å tenke på før jul, så jeg synes det er greit å ha det unnagjort:)

AneM1365380603
Skrevet

Har akkurat gjort begge deler, så det får være som det er til over nyåret en gang.

Skrevet

Har time i morgen til klipp og striping. Det blir julepussen i år :)

Gjest Vizzvazz
Skrevet

Pleier ikke klippe håret mitt noe særlig, stusse evnt, men jeg skal stripe det tenkte jeg :) Håret mørkner sånn vinterstiden og da ser jeg så trist ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...