Gå til innhold

Legen ringte i kveld...

Gjest tenk om det er kreft?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vel,han behøvde vel ikke å si det på denne måten! Stakkar du får vel ikke sove i natt.

Tar deg noe å sove på og prøv og la være å tenke på det.Kansje har du magesår ? og da hjelper en øyeblikkelig KUR som tar knekken på den.Legene er fantastiske flinke idag og klare stortsett det meste!

Og skulle det være Magekreft, så fikser legene det,rask og effektiv også, det vet jeg alt om. Kom meg rask på beina og levd ett godt liv 11 år etter fjerning av magesekk og nykoblet tarm til enden av sekken. .Spiser godt og gjør som jeg pleier.

ønsker deg lykke til imorn....dette må bare gå bra .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356198-legen-ringte-i-kveld/#findComment-3063048
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med de andre - dette kunne han tatt i morgen tidlig! De aller fleste pasienter hadde kommet på flekken dersom de fikk en slik telefon fra legen tidlig en morgen.

Hva han mener med "bekymringsfullt" vet vi jo ikke, men det kan være verdier som ikke helt er bra. Det kan bety mange mange ting, det trenger ikke bety kreft. Det kan være mange andre funksjoner i magen/kroppen/organer som ikke fungerer tilfredsstillende. Det er da viktig at du tar flere tester som utdyper/utelukker de svarene de allerede har fått. I alle "sykdomsbilder" må en begynne å nøste et sted, og se hvor en ender. Det er bedre å ta masse prøver og utelukke masse greier.

I mellomtiden må du nok smøre deg med tålmodighet, men du kan helt sikkert få svar på hva det er de leter etter. Men spør og grav - hva betyr ditt og hva mener du med datt. Og ring og purr på, det er dessverre sånn i helsevesenet at den som står på, får raskere hjelp.....

Og si nå for all del det at du ble kjemperedd når han ringte på kvelden for å gi denne beskjeden, og at det bør han tenke gjennom neste gang han har tenkt å ringe om noe som strengt tatt kan vente til neste morgen.

Masse lykke til! Klem :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356198-legen-ringte-i-kveld/#findComment-3063234
Del på andre sider

Skjønner godt at du ble redd ja. Likevel, i motsetning til et par stykker under her, ville jeg satt pris på at han ringte på kvelden og fortalte det, med time neste morgen. Han tenkte vel at hvis du måtte avlyse avtaler for å komme, var det viktig at du fikk beskjed samme dag. Kanskje han ikke engang ville ha nådd deg neste morgen. Sånn tenker i alle fall jeg.

Lykke til - fortelle oss gjerne hvordan det gikk hos legen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356198-legen-ringte-i-kveld/#findComment-3063310
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...