Gjest Nickløsheletiden Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Jeg finner frem boka mi jeg til denne galskapen er over :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Me, too. Gjesp. Ønsker foresten alle en riktig god jul :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hva leser du? Jeg har begynt på Appelsinpiken, av Jostein Gaarder - har tenkt å lese den i mange år. Helt ok foreløpig - helt annerledes enn krim-bøkene jeg vanligvis leser :-) 0 Siter
Gjest doing Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Jeg setter meg ved et pokerbord. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hva leser du? Jeg har begynt på Appelsinpiken, av Jostein Gaarder - har tenkt å lese den i mange år. Helt ok foreløpig - helt annerledes enn krim-bøkene jeg vanligvis leser :-) Jeg tør nesten ikke si det, for jeg har sagt her på dol at jeg _ikke_ skal lese Knausgård, men jeg er altså så nysgjerrig at jeg bare måtte. Og jeg må jo bare innrømme at han skriver knallgodt :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Jeg tør nesten ikke si det, for jeg har sagt her på dol at jeg _ikke_ skal lese Knausgård, men jeg er altså så nysgjerrig at jeg bare måtte. Og jeg må jo bare innrømme at han skriver knallgodt :-) He - he :-) Jeg lånte den første på biblioteket, men bladde bare litt i den pg skulmleste fra begynnelsen, og droppet den. Var ikke topp motivert. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 He - he :-) Jeg lånte den første på biblioteket, men bladde bare litt i den pg skulmleste fra begynnelsen, og droppet den. Var ikke topp motivert. Ser du leser mye krim. Jeg leser nesten ikke krim :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Jeg tør nesten ikke si det, for jeg har sagt her på dol at jeg _ikke_ skal lese Knausgård, men jeg er altså så nysgjerrig at jeg bare måtte. Og jeg må jo bare innrømme at han skriver knallgodt :-) Jeg ble fort hekta 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.