Gå til innhold

Reaksjon på tannkrem

Anbefalte innlegg

I noen uker har jeg hatt noen småplager i kjeften. Sår tunge med røde hakk, og hvitt slim som kunne trekkes ut i seige tråder. Jeg trodde det kunne være sopp eller noe, kanskje forårsaket av en tablettkur jeg har gått på.

Men så søkte jeg litt på nettet, og leste om ei som sa hun fikk lignende plager av Sensodyne tannkrem. Dæken, tenkte jeg, det er jo den jeg har brukt for første gang de siste ukene.

Jeg skiftet tannkrem, og plagene forsvant umiddelbart.

Ikke for å drive antireklame for Sensodyne, men takket være at jeg leste om andres erfaringer på nettet, fant jeg forklaringen og ble kvitt plagene. Derfor forteller jeg dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356241-reaksjon-p%C3%A5-tannkrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1289928698' post='4474307]

Jeg kan kun bruke Zendium tannkrem, ellers opplever jeg det samme som du gjorde nå. Det er pga at det er såpe i de andre, dermed forsvinner det naturlige "fettlaget" i munnen min.

http://zendiumno.synkronvia.com/

Det ser ut til at Zendium er et bra valg, jeg skal prøve den. :-)

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1289928698' post='4474307]

Jeg kan kun bruke Zendium tannkrem, ellers opplever jeg det samme som du gjorde nå. Det er pga at det er såpe i de andre, dermed forsvinner det naturlige "fettlaget" i munnen min.

http://zendiumno.synkronvia.com/

Hm. Jeg skal jommen bytte tannkremmerke!

Gjest Shira :o)

Hm. Jeg skal jommen bytte tannkremmerke!

Her er det ikke annet enn Zendium som kommer i hus. Fkatisk så har flere jeg kjenner opplevd mindre sår i munnen etter at jeg tipset dem om tannkremen. Tannlegen min er den som fortjener æren, han forklarte meg nøye dette med såpe og fett og greier.

Jeg fikk sår og blemmer i munnen og nevnte dette for tannlegen, han anbefalte Sensodyne, etter jeg begynte med den så forsvant det. Dette er mange år siden, og jeg bruker fortsatt Sensodyne uten å ha plager. Vi reagerer sikkert forskjellig på de forskjellige stoffene i tannkremene.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1289947784' post='4474542]

Her er det ikke annet enn Zendium som kommer i hus. Fkatisk så har flere jeg kjenner opplevd mindre sår i munnen etter at jeg tipset dem om tannkremen. Tannlegen min er den som fortjener æren, han forklarte meg nøye dette med såpe og fett og greier.

Nå har jeg kjøpt meg zendium:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...