Flyberta Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Noen som vet om innstillingen til en jobb i det offentlige (høgskole/universitet) er offentlig? Eller regnes den som intern saksbehandling? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Søkere har rett til å se innstillingen, ellers er den ikke offentlig. 0 Siter
Flyberta Skrevet 16. november 2010 Forfatter Skrevet 16. november 2010 Søkere har rett til å se innstillingen, ellers er den ikke offentlig. Takk, da er det samme regel som for søkerlista, tydeligvis... Kjekt å vite:-) 0 Siter
Gjest kan ta feil her Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Takk, da er det samme regel som for søkerlista, tydeligvis... Kjekt å vite:-) Men søkerlista er vel offentlig vel? Jeg tror at en har innsynsrett i søkerlister selv om man ikke har søkt selv på jobben? 0 Siter
Flyberta Skrevet 16. november 2010 Forfatter Skrevet 16. november 2010 Men søkerlista er vel offentlig vel? Jeg tror at en har innsynsrett i søkerlister selv om man ikke har søkt selv på jobben? Tror det bare er søkerne som får tilgang til utvidet søkerliste, i hvert fall. 0 Siter
trampetroll Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Men søkerlista er vel offentlig vel? Jeg tror at en har innsynsrett i søkerlister selv om man ikke har søkt selv på jobben? Søkerlista er offentlig. Utvidet søkerliste er det bare søkerne som får se 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.