Gå til innhold

Blinde damer kårer Norges mest sexy mann...

Anbefalte innlegg

Noe galt må det være, ettersom ELLE har kåret _Knausgård_ til Norges mest sexy mann!

Jeg kan kanskje tenke meg et par-tre stykker på Plata som er mindre sexy enn Knausgård, men de stiller i omtrent samme hovedkategori. *usj*

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10011408

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• AneM1365380603

9

• tonie

8

• Axcia

8

Mest aktive i denne tråden

Synes du han er så ille, altså? Han er ikke min favoritt, men litt småsexy likevel:) Men Magne Furuholmen, DER har vi en godbit!

Godt du tok opp dette viktige temaet, morsan. Jeg lurte litt på om ingen her hadde tenkt å nevne Elle-kåringen med et ord.

Synes du han er så ille, altså? Han er ikke min favoritt, men litt småsexy likevel:) Men Magne Furuholmen, DER har vi en godbit!

Godt du tok opp dette viktige temaet, morsan. Jeg lurte litt på om ingen her hadde tenkt å nevne Elle-kåringen med et ord.

Han er ikke så ille at jeg uoppfordret ville ha nominert han på listen over de verste kjendisene, men jeg ville absolutt ikke tatt han med i vurderingene til listen over de mest sexy! Han ser temmelig innrøykt og sliten ut.

Jeg er helt enig i at Magne Furuholmen er veldig kjekk, og han holder seg jo utrolig godt! Jeg så han på ganske nært hold for et par år siden, i fullt dagslys, og han så helt smashing ut!

ELLE er forresten i skikkelig utakt med de drøyt 7000 personene som hadde stemt på VGs liste da jeg stemte: 63,49% stemte på Aksel Lund Svindal, og på annen plass lå Trond Espen Seim med 13,1%. Knausgård fikk bare 3,63% av stemmene...:-)

Annonse

Han er ikke så ille at jeg uoppfordret ville ha nominert han på listen over de verste kjendisene, men jeg ville absolutt ikke tatt han med i vurderingene til listen over de mest sexy! Han ser temmelig innrøykt og sliten ut.

Jeg er helt enig i at Magne Furuholmen er veldig kjekk, og han holder seg jo utrolig godt! Jeg så han på ganske nært hold for et par år siden, i fullt dagslys, og han så helt smashing ut!

ELLE er forresten i skikkelig utakt med de drøyt 7000 personene som hadde stemt på VGs liste da jeg stemte: 63,49% stemte på Aksel Lund Svindal, og på annen plass lå Trond Espen Seim med 13,1%. Knausgård fikk bare 3,63% av stemmene...:-)

Det er så mange kvinnelige journalister som er helt på knærne etter Knausgård! :)

Alle skriver om evigunge og flotte Morten Harket, men Furuholmen er nå den klart flotteste av dem spør du meg.

AneM1365380603

Det er så mange kvinnelige journalister som er helt på knærne etter Knausgård! :)

Alle skriver om evigunge og flotte Morten Harket, men Furuholmen er nå den klart flotteste av dem spør du meg.

''Alle skriver om evigunge og flotte Morten Harket, men Furuholmen er nå den klart flotteste av dem spør du meg.''

Morten Harket er den lekreste av dem, sikkert derfor :)

Annonse

''Alle skriver om evigunge og flotte Morten Harket, men Furuholmen er nå den klart flotteste av dem spør du meg.''

Neida AneM, det er bare det at Harket er påfuglen en først legger merke til;)

Jeg har studert begge på ganske nært hold, og Mags (hehe, var det ikke det han kalte seg?) er det som klart best tåler nærgående gransking:)

AneM1365380603

Neida AneM, det er bare det at Harket er påfuglen en først legger merke til;)

Jeg har studert begge på ganske nært hold, og Mags (hehe, var det ikke det han kalte seg?) er det som klart best tåler nærgående gransking:)

Min mor har alltid vært så svak for Magne Furuholmen, så hun vil nok være helt enig med deg. Jeg oppdaga Morten Harket på _den måten_ først for noen få år siden. Han får meg ikke til å sikle, men jeg bytter ikke tv-kanal, for å si det sånn ;)

Min mor har alltid vært så svak for Magne Furuholmen, så hun vil nok være helt enig med deg. Jeg oppdaga Morten Harket på _den måten_ først for noen få år siden. Han får meg ikke til å sikle, men jeg bytter ikke tv-kanal, for å si det sånn ;)

"Pussig" at ingen drar inn Pål Waaktaar i diskusjonen....;-)

Den mannens hentesveis er jo utrolig fascinerende!

''Morten Harket er den lekreste av dem, sikkert derfor :)''

Æsj, nei - snakker om å åpne kjeften og ødelegge ethvert godt inntrykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...