Gå til innhold

Blinde damer kårer Norges mest sexy mann...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• AneM1365380603

9

• tonie

8

• Axcia

8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Neida AneM, det er bare det at Harket er påfuglen en først legger merke til;)

Jeg har studert begge på ganske nært hold, og Mags (hehe, var det ikke det han kalte seg?) er det som klart best tåler nærgående gransking:)

Morten Harket er bra i RL også han :-)

Ja, han ser sympatisk ut, men det var litt spesielt med venninna pga at hun var 13-14 år da :)

Trodde det var ei venninne til din mor :-D

Husker da vi hadde kjøpt tomt her i 1997, ikke langt fra der hvor Bjøro Håland bor. Svigers var/er store fans av ham, og vi sa til dem at tomta lå så nærme at dersom vi gikk ut på verandaen, kunne vi høre ham synge :-))))

Annonse

Han er ikke så ille at jeg uoppfordret ville ha nominert han på listen over de verste kjendisene, men jeg ville absolutt ikke tatt han med i vurderingene til listen over de mest sexy! Han ser temmelig innrøykt og sliten ut.

Jeg er helt enig i at Magne Furuholmen er veldig kjekk, og han holder seg jo utrolig godt! Jeg så han på ganske nært hold for et par år siden, i fullt dagslys, og han så helt smashing ut!

ELLE er forresten i skikkelig utakt med de drøyt 7000 personene som hadde stemt på VGs liste da jeg stemte: 63,49% stemte på Aksel Lund Svindal, og på annen plass lå Trond Espen Seim med 13,1%. Knausgård fikk bare 3,63% av stemmene...:-)

Fikk plutselig veldig behov for å fortelle at jeg har sunget i kor sammen med Magne Furuholmens søster...

Fikk plutselig veldig behov for å fortelle at jeg har sunget i kor sammen med Magne Furuholmens søster...

Og jeg var russ sammen med Morten Harkets kusine :-) Det var veldig stort i 1990....

Hun bor i nærheten her, og det er ikke så ofte jeg ser henne, men jeg kopler henne til ham alltid....

Og jeg var russ sammen med Morten Harkets kusine :-) Det var veldig stort i 1990....

Hun bor i nærheten her, og det er ikke så ofte jeg ser henne, men jeg kopler henne til ham alltid....

Men slå denne damer, jeg stjal daten til Harkets ekskone for endel år siden! Hehe.

Wow! Kan jeg få ta på deg?;) Holder hun seg like godt som sin bror?

Vårt bekjentskapsforhold tok nok slutt da koret ble nedlagt.

For ca. 10 år siden så hun svært bra ut, såvidt jeg kan huske - men ikke sånn modellpen. Fint hår - jeg legger alltid merke til sånt, fordi jeg har kjedelig, flatt hår selv.

Det tok lang tid før jeg forsto at mellomnavnet hennes hadde med DEN Furuholmen å gjøre, hun løp ikke rundt og skrøt av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...