Gå til innhold

Stjeler dere juletreet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mannen min sin familie har stor skog å ta fra så om behov "stjeler" vi derfra, men vi har kunstig tre så vi orker ikke styret ;-)

Det er ganske mye skog rundt huset mitt, lurer på om jeg må sette inn noen sikkerhetstiltak nå før jul? Leie inn en vakt eller sette alarm på alle grantrærne?

Annonse

AneM1365380603

Jeg skal ut å kjøpe årgangstre. Har vært på tre butikker i dag, og fant ut at Clas Ohlson hadde det peneste. 210 cm høyt, 449,- Har du bedre forslag?

I grunnen har jeg ikke bedre forslag. Vi kjøpte det peneste vi fant da for noen år siden, men tipper utvalget er enda bedre nå.

Jeg var litt motvillig til å kjøpe plasttre, men har aldri angret :)

Det er ganske mye skog rundt huset mitt, lurer på om jeg må sette inn noen sikkerhetstiltak nå før jul? Leie inn en vakt eller sette alarm på alle grantrærne?

Vi skogeiere er faktisk påpasselig. Hører jeg en motorsag lokaliserer jeg hvor den kommer fra. For det skjer at enkelte prøver seg ja. Og hadde jeg hatt bøsse, hadde jeg tatt med meg den. Men skal se folk blir pisredd når jeg fersker dem ja., SKOGEN ER MIN! Ikke fri natur.

I grunnen har jeg ikke bedre forslag. Vi kjøpte det peneste vi fant da for noen år siden, men tipper utvalget er enda bedre nå.

Jeg var litt motvillig til å kjøpe plasttre, men har aldri angret :)

De har utrolig dyre plasttrær rundt omkring også. Plantasjen hadde et "tilbud" på 1000,-. En annen plass hadde de 2 alternativer: ett til 3500,- og ett til 6500,-!!!

AneM1365380603

De har utrolig dyre plasttrær rundt omkring også. Plantasjen hadde et "tilbud" på 1000,-. En annen plass hadde de 2 alternativer: ett til 3500,- og ett til 6500,-!!!

Shit... Det var dyrt. Tror vi sparte inn vårt juletre andre jula, men det var ikke pengene som var årsaken til at vi valgte plast. Jeg er spesielt glad for å slippe alle krypa som bor i treet, og som etter en stund vandrer rundt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...