Gå til innhold

Norges mest sexy menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Colette

20

• candyqueen_83

5

• Mary Poppins

4

*S*

Men det kunne vært verre det du sa, da. En venninne kom i snakk med Jon Rønningen en gangg da han var på høyden av sin karriere. Husker ikke helt omstendighetene, men han sa at han var på dette stedet "på leir". Han mente treningsleir, men min venninne, som nok trodde at denne lille mannen var mye yngre enn han faktisk var, repliserte glad: "Åja! Er det speiderleir, det da?"

Nå fikk jeg skikkelig latteranfall her :-)

Speiderleir!!!!

Tenker hun skulle ønske hun kunne forsvinne i et hull i bakken....

Annonse

*S*

Men det kunne vært verre det du sa, da. En venninne kom i snakk med Jon Rønningen en gangg da han var på høyden av sin karriere. Husker ikke helt omstendighetene, men han sa at han var på dette stedet "på leir". Han mente treningsleir, men min venninne, som nok trodde at denne lille mannen var mye yngre enn han faktisk var, repliserte glad: "Åja! Er det speiderleir, det da?"

Hahaha :)

Mye bra der, men selv om jeg setter stor pris på Støre som menneske og politiker, er han ikke med i kategorien "sexy" for min del.

Men du glemte jo den fineste i a-ha, da:

http://media.aftenposten.no/archive/00760/_mor_furuholmen_im8_760310x.jpg

Og så må vi ta med noen yngre, blant annet denne kjekke og sympatiske atleten:

http://www.morethanthegames.co.uk/files/morethanthegames/svindal%20.jpg

Hadde neppe sagt nei takk til han her:

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00660/TomStiansen_660270p.jpg

Vi er _så_ på linje :)

Gjest Nickløsheletiden

*S*

Hahaha!

Annonse

Gjest Nickløsheletiden
Gjest Nickløsheletiden

Det kan ikke være mulig..Jeg har akkurat sittet og sett på han i "Skavlan". Eyvind Hellstrøm - mesterkokken vår:-)

Det er noe som tyder på at jeg bruker for mye tid på dol, når jeg glemmer å se på tv. Jeg vet ikke hvem mesterkokken er og Skavland har jeg heller ikke sett i dag:-)

Jeg synes ikke Skavland er spsielt kjekk, men heller ikke så verst. Broren hans er knallkjekk :-)

Det er noe som tyder på at jeg bruker for mye tid på dol, når jeg glemmer å se på tv. Jeg vet ikke hvem mesterkokken er og Skavland har jeg heller ikke sett i dag:-)

Jeg synes ikke Skavland er spsielt kjekk, men heller ikke så verst. Broren hans er knallkjekk :-)

Ja, det tror jeg kan stemme. Pluss at han har hatt 3 sesonger med "Hellstrøm rydder opp" på TV3.

I tillegg så vakte det oppsikt da han for et år siden sa opp stillingen sin som gourmetkokk på Bagatelle i Oslo:-)

Gjest Nickløsheletiden

Ja, det tror jeg kan stemme. Pluss at han har hatt 3 sesonger med "Hellstrøm rydder opp" på TV3.

I tillegg så vakte det oppsikt da han for et år siden sa opp stillingen sin som gourmetkokk på Bagatelle i Oslo:-)

''I tillegg så vakte det oppsikt da han for et år siden sa opp stillingen sin som gourmetkokk på Bagatelle i Oslo:-)''

Jeg ver lite opptatt av hva som foregikk i Oslo for ett år siden ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...