Gå til innhold

Norges mest sexy menn

Anbefalte innlegg

Jeg ser veldig lite på TV. Det jeg ser er nyheter, og litt sløving fredag og lørdag kveld - innimellom dumper jeg borti Migrapolis eller Brennpunkt eller Hous... ;-)

Leser litt nettaviser, men stort sett nyheter, og ikke sånn kjendis.stoff. Leser ikke ukeblader.

Det er uansett godt gjort og ikke få med seg mesterkokken vår:-) Beklager og måtte si det....

Fortsetter under...

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Colette

20

• candyqueen_83

5

• Mary Poppins

4

Det er uansett godt gjort og ikke få med seg mesterkokken vår:-) Beklager og måtte si det....

Jeg sa jo at akkurat Hellstrøm visste jeg hvem var, men jeg er ikke interessert i kokkeprogrammer.

Det var nickløsheiletida som ikke visste hvem han var.

Jeg derimot, har ikke noe kjennskap til Bagatelle.

Du får ikke motsvar fra meg på noen av dem, selv om jeg synes morsan har rett i at Ausgård ser innrøkt ut, så er det noe med han. Dessuten skriver han godt. Jeg leser bøkene hans nå :-)

Og det kan jeg bruke som unnskyldning for at jeg ikke får med meg hva som skjer på tv.. Jeg leser isteden :-)

Å lese framfor å se TV kan man ikke argumentere mot. :)

Enig i at han ser innrøkt ut, og det gjør ikke mannen i mitt liv altså. Men det er noe med utstrålingen som er suggerende, og det har de til felles.. ;-)

Annonse

Enig med deg ang. lunheten og varmen:-) Dette i kombinasjon med hans bestemthet, utseende og maskulinitet er en vinner hos meg :-)

Jeg skjønner hva du mener :) Han har en styrke og autoritet over seg som også jeg liker hos menn, og hans sans for kvalitet appelerer også. Menn uten ryggrad og integritet kjeder meg lett- vel, forsåvidt gjelder vel dét mennesker generellt...

Jeg skjønner hva du mener :) Han har en styrke og autoritet over seg som også jeg liker hos menn, og hans sans for kvalitet appelerer også. Menn uten ryggrad og integritet kjeder meg lett- vel, forsåvidt gjelder vel dét mennesker generellt...

Jeg tror vi er ganske enige:-) Hans tiltrekningskraft går jo ikke bare på utseendet hans. Det er utseendet i kombinasjon med han væremåte som er tiltrekkende for meg:-)

Jeg tror vi er ganske enige:-) Hans tiltrekningskraft går jo ikke bare på utseendet hans. Det er utseendet i kombinasjon med han væremåte som er tiltrekkende for meg:-)

Enig i det, han har en flott personlighet. Jeg er sikker på at jeg ville likt han godt om jeg møtte han :) Når det kommer til de andre to jeg linket til oppe i tråden her ville jeg i tillegg tenkt at de var innmari sexy om jeg traff dem.. ;-)

Annonse

Jeg liker han også svært godt, og i motsetning til mange andre syns jeg han har en lunhet og varme. Hadde gjerne likt å ta en lang, god middag med han, men han ville kun fått noe spiselig til dessert av meg ;-)

''Jeg liker han også svært godt, og i motsetning til mange andre syns jeg han har en lunhet og varme. ''

Enig.

Noen fakter med hendene. og så den knebøyen hans ;O)

Jeg fatter det rett og slett ikke. Sorry:-) Jeg ser en mann som er overengasjert i mat/kokkekunst, og som uttrykker det med både munn og kroppsspråk. Men det har aldri falt meg inn at det var noe annet enn stort engasjement over det.

Jeg fatter det rett og slett ikke. Sorry:-) Jeg ser en mann som er overengasjert i mat/kokkekunst, og som uttrykker det med både munn og kroppsspråk. Men det har aldri falt meg inn at det var noe annet enn stort engasjement over det.

Jeg liker Hellstrøm godt jeg altså, så det er ikke noe negativt med det jeg skriver :o) Men det er ikke akkurat han jeg ser for meg når jeg tenker på en mann med stor M ;O))

Vet jeg kan lese "svar til meg" om fem minutter og finne ti motsvar, men endog - denne mannen har noe som fengsler meg: http://www.nrk.no/contentfile/file/1.6778699!f169CropList/img650x367.jpg

På verdensbasis rager denne mannen på topp (og har alltid gjort det) og jeg syns faktisk de har noe til felles: http://img2.timeinc.net/people/i/2006/celebdatabase/johnnydepp/johnny_depp1_300_400.jpg

Og det værste er at de begge har noe til felles med mannen i mitt liv ;-)

*he he* Hele denne tråden ble jo startet etter en tråd der jeg konstaterte at blinde damer hadde kåret Knausgård til Nogres mest sexy mann...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...