Gå til innhold

Norges mest sexy menn

Anbefalte innlegg

''Jeg liker han også svært godt, og i motsetning til mange andre syns jeg han har en lunhet og varme. ''

Enig.

I ett av de siste programmene var han til og med på klemming uten at det så kleint ut. Kan ikke helt se for meg hans tv-bror Gordon Ramsey gjennomføre det samme ;-)

Fortsetter under...

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Colette

20

• candyqueen_83

5

• Mary Poppins

4

men det går jo begge veier. Jeg mener du har uttalt at den&den har vært "for pen" eller lignende i tidligere tråder.

Ja, jeg liker ikke menn som er "jentepene". Det er helt riktig. Og jeg liker ikke menn som tydelig viser at de er jålete/pertentlige.

*he he* Hele denne tråden ble jo startet etter en tråd der jeg konstaterte at blinde damer hadde kåret Knausgård til Nogres mest sexy mann...;-)

Nickløsheletiden fortalte at du hadde omtalt KOK (eh...) som innrøkt, og den er jeg enig i. Men det er noe svært suggerende med fyren spør du meg... ;-)

I ett av de siste programmene var han til og med på klemming uten at det så kleint ut. Kan ikke helt se for meg hans tv-bror Gordon Ramsey gjennomføre det samme ;-)

Uff, Gordon Ramsey er absolutt ikke en favoritt av meg.

Jeg var i utgangspunktet meget skeptisk til Hellstrøms programmer før de startet. Ikke bare pga Ramseys væremåte, men også fordi jeg hadde plassert Hellstrøm i en liten klyseboks etter et avismagasinintervju en sommer.

Men jeg ble gledelig overrasket! Ikke bare kaan han lage "jålemat", men han er utrolig god på også de enkle, gode rettene. han er kompromissløs når det gjelder kvalitet og godt håndverk, og han er sjarmerende og har omtanke for dem han hjelper.

Men jeg har absolutt ikke 'the hots' for han, altså :-) Selv om premien som årets programleder var meget godt fortjent.

Annonse

- kompromissløs når det gjelder kvaliteten på _råvarene_, var det jeg skulle si...;-)

Uff, Gordon Ramsey er absolutt ikke en favoritt av meg.

Jeg var i utgangspunktet meget skeptisk til Hellstrøms programmer før de startet. Ikke bare pga Ramseys væremåte, men også fordi jeg hadde plassert Hellstrøm i en liten klyseboks etter et avismagasinintervju en sommer.

Men jeg ble gledelig overrasket! Ikke bare kaan han lage "jålemat", men han er utrolig god på også de enkle, gode rettene. han er kompromissløs når det gjelder kvalitet og godt håndverk, og han er sjarmerende og har omtanke for dem han hjelper.

Men jeg har absolutt ikke 'the hots' for han, altså :-) Selv om premien som årets programleder var meget godt fortjent.

Enig i absolutt alt du sier her, både når det gjelder Ramsey, forhåndskepsis, totalendring i oppfatning av EH men ikke minst at det ikke kribler noen steder når jeg ser han... ;-)

''Men så er jeg nok noen år eldre enn deg:-)''

Ja der har vi vel grunnen til at vi har helt motsatt meninger om Hellstrøm :-)

Aner ikke, jeg :-) Jeg liker han, og føler tiltrekning i hvert fall:-)

Men jeg ville heller ikke ha likt et plexiglassbilde av barna mine på stueveggen:-) Hadde jeg fått det til jul, så ville jeg begynt og gråte, tror jeg....Så vi er forskjellige:-)

Jeg sliter med å finne sexye kjendiser i Norge!

En jeg klarer å komme på er Trond Henriksen (ass.trener RBK). Sliter med å finne noe anstendig bilde av ham, der han ikke ser altfor gammel ut, og uten grimasjer og "engasjement" i kampens hete.

Trond Henriksen?? Wow, glad smaker er som baken... Han ser jeg på som en ensporet, litt 'enkel', stor og klumpete fotballidiot ;-)

Annonse

Ja, jeg liker ikke menn som er "jentepene". Det er helt riktig. Og jeg liker ikke menn som tydelig viser at de er jålete/pertentlige.

''Ja, jeg liker ikke menn som er "jentepene". Det er helt riktig. Og jeg liker ikke menn som tydelig viser at de er jålete/pertentlige.''

Deler denne "lasten"... Hva syns du om Kristoffer Joner eller James Dean, da? *Sikle*

''Ja, jeg liker ikke menn som er "jentepene". Det er helt riktig. Og jeg liker ikke menn som tydelig viser at de er jålete/pertentlige.''

Deler denne "lasten"... Hva syns du om Kristoffer Joner eller James Dean, da? *Sikle*

Nå fikk jeg blod på tann en tidlig morgentime; hva med Keanu Reevs eller Bruce Springsteen?

Nå skal jeg slutte å dagdrømme, pliktene kaller ;) (Sånn kan det gå når man ikke har en mann å kaste seg over...)

Gjest Hulderen

Vet jeg kan lese "svar til meg" om fem minutter og finne ti motsvar, men endog - denne mannen har noe som fengsler meg: http://www.nrk.no/contentfile/file/1.6778699!f169CropList/img650x367.jpg

På verdensbasis rager denne mannen på topp (og har alltid gjort det) og jeg syns faktisk de har noe til felles: http://img2.timeinc.net/people/i/2006/celebdatabase/johnnydepp/johnny_depp1_300_400.jpg

Og det værste er at de begge har noe til felles med mannen i mitt liv ;-)

Du kan ikke mene at Knausgård og Depp har noe felles! Knausgård er bare æsj, mens Depp er råsexy og full av sjarme og utstråling. De er på hver sin ende av skalaen. jeg klarer ikke å forestille meg en mann som skal ha noe til felles med begge. Får håpe for din del at det er Depp han ligner mest på.

Aner ikke, jeg :-) Jeg liker han, og føler tiltrekning i hvert fall:-)

Men jeg ville heller ikke ha likt et plexiglassbilde av barna mine på stueveggen:-) Hadde jeg fått det til jul, så ville jeg begynt og gråte, tror jeg....Så vi er forskjellige:-)

Hehe bare det å gråte av en gave er fremmed for meg ;-)

Men nå ble jeg nysgjerrig for jeg er åpen for innspill her, hva er grunnen til at du ikke ville hatt det? Pleksiglass høres litt rart ut men det blir på en måte et bilde i hvit høyglans materiale.Det vil ikke passe inn i et hvilket som helst hjem, det er jeg enig i, men foreldrene mine har et ganske moderne og stilig innredet hjem siden mamma er interiørkonsulent så det vil passe inn hos dem. MEN jeg er fortsatt i tvil altså og vurderer fremdeles lerret istedet.. jeg bare synes det blir så...tja.. vanlig..

Du kan ikke mene at Knausgård og Depp har noe felles! Knausgård er bare æsj, mens Depp er råsexy og full av sjarme og utstråling. De er på hver sin ende av skalaen. jeg klarer ikke å forestille meg en mann som skal ha noe til felles med begge. Får håpe for din del at det er Depp han ligner mest på.

Bra vi alle har ulik smak og ser ulike ting, ellers ville det ikke vært menn til oss alle - evt mange hadde gått rundt og vært misfornøyd. :)

''Du kan ikke mene at Knausgård og Depp har noe felles! ''

he he... jeg ble helt målløs bare av tanken, og unnøot derfor å kommentere dette :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...