Druzilla Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Jeg har vært syk siden onsdag nå,ganske tett i nesa og vondt i hodet.Har ikke hosta veldig mye,men nå istad da jeg hosta opp endel slim,var det endel blod der også.Ble litt nervøs og lurer på om det er farlig? Håper noen kan svare! M.v.h. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Vil tro det bare er slimhinnene i halsen som er litt slitne av hostingen. Ville ikke bekymret meg riktig enda. Fortsetter det, eller blir verre, så tar du kontakt med lege. 0 Siter
Gjest :-))) og god bedrings Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Jeg har hostet i tre uker. Ser av og til blod i spyttet, men siden dette er veldig lite og lyserødt ser jeg på dette som en liten hosterift i halsen/svelget. Lever enda :-) Ta det med ro. 0 Siter
Gjest :-))) og god bedrings Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Jeg har hostet i tre uker. Ser av og til blod i spyttet, men siden dette er veldig lite og lyserødt ser jeg på dette som en liten hosterift i halsen/svelget. Lever enda :-) Ta det med ro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.