Gå til innhold

Dere som har brukt rockering lenge- funker den?

Anbefalte innlegg

Gjest - Ingoen -

Ja, jeg forstår jo at den funker til å rocke med, men funker den bra treningsmessig?

Blir man strammere rundt livet? Forbrenner man fett..dvs blir man svett og god og får pulsen godt opp når man har rocket en stund?

Jeg har hatt lyst på en sånn i flere år nå, og har enda ikke tatt meg råd til å kjøpe en. Kanskje jeg får et puff nå av å høre andres (gode?) erfaringer med rockelivet ;-)

Noen som har prøvd den, men funnet ut at det ikke var noe bra? Hvorfor, i såfall?

Kjempeglad for å høre dine erfaringer !

Fortsetter under...

haha - må le!

Tolker dette som at ingen her inne har brukt rockeringen over lang tid ;-) GOD HELG, FOLKENS !

Jeg klarer ikke å bruke den, jeg får så helsikes vondt :( huff..

Må liksom ta på meg ekstra klær for at jeg ikke skal kjenne det så godt :P Fikk et stort blåmerke som nesten ble svart :P

Jeg tok frem igjen rockeringen for en drøy uke siden, og har brukt den litt nesten hver dag. Har faktisk gått inn 4 cm på en uke i livet! Trodde ikke det var mulig...

Har ellers drukket mer vann enn vanlig, og tenkt litt mer på hva jeg putter i munnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...